رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  معتقد است که تهران امروز به ۷ تا ۸ هزار اتوبوس نیاز دارد درحالی که حدود ۲ هزار اتوبوس فعال دارد . در یک سال باقی مانده از  عمر مدیریت ششم شهر تهران باید داده‌های واقعی به اعضای شورای شهر تهران داده شود تا شورا […]

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  معتقد است که تهران امروز به ۷ تا ۸ هزار اتوبوس نیاز دارد درحالی که حدود ۲ هزار اتوبوس فعال دارد . در یک سال باقی مانده از  عمر مدیریت ششم شهر تهران باید داده‌های واقعی به اعضای شورای شهر تهران داده شود تا شورا هم در رفع نیازهای مردم بتواند بیشترین کمک را به شهرداری کند .

تشکری هاشمی می‌گوید نباید زمان باقیمانده را به تعارف بگذرانیم و هم باید از شهرداری طلبکار باشیم و هم به مردم پاسخگو ..

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به ادعای کارخانه‌های داخلی اتوبوس گفت تولید کنندگان داخلی اعلام کرده اند اگر شهرداری پول اتوبوس‌ها را بدهد تعهدات خود را عمل می‌کنند و با توجه به این که  شهرداری تهران  سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد در حوزه نقدینگی افزایش درآمد داشته است نباید در این حوزه مشکلی وجود داشته باشد .

او یادآوری می کند در ۴ ماه گذشته در حوزه مترو تنها ۱۰ درصد رقم مصوب شورای تخصیص داده شده است که با هدف‌گذاری‌های شورا در حوزه حمل و نقل در تضاد است .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]