خرید جم موبایل لجند و واریز در ۳ دقیقه! با اوریکس گیم همراه باش
خرید جم موبایل لجند و واریز در ۳ دقیقه! با اوریکس گیم همراه باش
موبایل لجند (Bang Bang)، یکی از پر طرفدار‏ترین و جذاب‏ترین بازی‏های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‏های اکشن و موبا است، که برای گوشی‏های اندروید و ios قابل دانلود است.

مهمترین آیتم موجود در بازی موبایل لجند، جم یا همان الماس موبایل لجند است که به واسطه داشتن آن می‏توانید قدرت کاراکتر خود را افزایش داده و با خرید تجهیزات نظامی پیشرفته‏تر و اسکین‏ها عملکرد بهتری در بازی داشته باشید. تنها هدف بازیکن در این بازی، نابود کردن برج‌ها و پایگاه حریف با همکاری و همفکری هم تیمی‏ها و نیز به کارگیری استراتژی‌های جنگی مناسب است. حال، برای دستیابی به همه این‏ها نیاز به خرید Mobile Legends GEM دارید. فروشگاه معتبر اوریکس‏گیم با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات گیمینگ بهترین انتخاب برای خرید جم موبایل لجند با قیمت ارزان می‏باشد که با واریز سریع محصولات در محیطی امن و در کمتر از ۳ دقیقه توانسته مورد اعتماد و رضایت بسیاری از کاربران قرار گیرد. در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید:

  • نحوه خرید جم موبایل لجند با قیمت اقتصادی از اوریکس‏گیم
  • نحوه دریافت الماس رایگان در بازی موبایل لجند
  • خرید جم هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • فروشگاه‏های معتبر برای خرید جم موبایل لجند

نحوه خرید جم موبایل لجند با قیمت اقتصادی از اوریکس‏گیم

برای خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس‏گیم ، تنها کافیست مقدار الماس مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات Profile ID و Zone ID خود در کادر مربوطه ثبت سفارش کنید. پس از تکمیل سفارش، توسط تیم پشتیبانی الماس‏های شما در عرض ۳ دقیقه به اکانت شما واریز می‏شود. با خرید جم موبایل لجند امکان دستیابی به تمامی امکانات و امتیازات موجود در بازی برای شما فراهم می‏شود. علاوه بر آن شما می‏توانید درصورت علاقه به بازی اکشن پابجی موبایل، نسبت به خرید یوسی اقدام کنید. همچنین خرید انسی نیواستیت پابجی موبایل با قیمت فوق‏العاده را می‏توانید برای بازی PUBG New State از اوریکس‏گیم بخواهید.

نحوه خرید جم موبایل لجند با قیمت اقتصادی از اوریکس‏گیم

نحوه دریافت الماس رایگان در بازی موبایل لجند

الماس و یا جم در بازی موبایل لجند بسیار کمیاب می‏باشد اما، بدست آوردن آن غیر ممکن نیست! از طرفی ترفندهای غیر قانونی زیادی برای گرفتن الماس رایگان موبایل لجند وجود دارند. اما این ترفندها از ریسک بالایی برخوردارند و همچنین خطر هک شدن اطلاعات حساب کاربری شما بسیار بالا است. اما راه‏هایی هم برای دریافت الماس رایگان وجود دارد. یکی از این روش‏ها شرکت در مسابقات و تورنومنت‏های بازی است که با برنده شدن در آن‏ها می‏توانید به این الماس‏های رایگان دست پیدا کنید، یا این‏که از داخل بازی به تماشای بازی‏ها بپردازید. همچنین شما با ارتقا رنک و سطح خود در بازی می‌توانید فالوور جمع کنید و با زیاد شدن فالوور‏ها به شما جم و الماس می‌دهد. همچنین با مراجعه به سایت می‏توانید به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق‏العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

خرید جم هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس‏گیم

یکی از اشتراک‏های پرطرفدار و جذاب در بازی موبایل لجند خرید پک هفتگی بازی موبایل لجند است. با خرید جم هفتگی موبایل لجند، بلافاصله بعد از فعالسازی ۸۰ جم به حساب شما واریز می‏شود و روزانه به مدت ۷ روز می‏توانید ۲۰ جم را کالکت کنید که در مجموع یک هفته ۲۲۰ الماس را می‏توانید کسب کنید.

خرید جم هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس‏گیم

فروشگاه‏های معتبر برای خرید جم موبایل لجند

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند. وبسایت اوریکس‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، در سریع‏ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت، با پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل آماده خدمت‏رسانی به شما عزیزان در زمینه تمامی محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]