چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 131029
  • 14 سپتامبر 2024 - 17:33
  • 19 بازدید
  • ۰ دیدگاه

توضیح مترو درخصوص مشکلات خط یک مترو

توضیح مترو درخصوص مشکلات خط یک مترو
توضیح مترو درخصوص مشکلات خط یک مترو

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به اطلاع می‌رساند که صبح امروز (شنبه ۲۴ شهریور) به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط یک مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

به گزارش اکوایران ، مسافران صبحگاهی خط یک مترو مدت ها در ایستگاه های شلوغ سرگردان بودند . ظهر امروز شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران درخصوص مشکلات این خط توضیح داد: صبح امروز (شنبه ۲۴ شهریور) به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط یک مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

  عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنجشنبه، ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به دلیل تأخیر پیش‌آمده، سرویس‌دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

در این مدت، حرکت قطارها در خط یک مترو به دو بخش تقسیم شد و مسافران می‌توانستند از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه‌جایی مسافران بین دو ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس‌ها در مجاورت این ایستگاه‌ها مستقر بودند.

در حال حاضر، تمامی اعزام‌ها و جابجایی مسافران در خط یک طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
18 سپتامبر 2024

دخل شهرداری با زمین فروشی پُر شد

به گفته او حدود ۵ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری در ۴ ماه نخست از محل فروش املاک بوده است . امانی درخصوص قراردادهایی که به صورت ترک تشریفات امضا می‌شوند هم توضیح داد: گزارش غیررسمی نشان می‌دهد بخش زیادی از قراردادهای شهرداری به صورت ترک تشریفات است که باید با گزارش رسمی شهرداری صحت‌سنجی […]

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران 17 سپتامبر 2024

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران

طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» در دستور کار صحن علنی شورای شهر تهران، قرار گرفت و با اکثریت آرا به تأیید رسید.

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک 17 سپتامبر 2024

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک

فرماندار تهران در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران ضمن انتقاد از سازمان زیباسازی شهر تهران به دلیل اختصاص سازه‌های اندک ویژه بازگشایی مدارس، گفت: باید وظایف خود را به شکلی در تهران انجام دهید که دیده شود؛ لذا نیاز است تعداد سازه‌های تبلیغاتی اختصاص پیدا کرده به موضوع بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.