سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 138869
  • 13 اکتبر 2024 - 10:32
  • 19 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار مسکن تکان خورد؛تغییررفتار خریداران

بازار مسکن تکان خورد؛تغییررفتار خریداران
بازار مسکن تکان خورد؛تغییررفتار خریداران

اکوایران: با بودجه‌ای معادل ۲ الی ۳ میلیارد تومان می‌توان در کرج خانه خرید؟ واسطه‌های ملکی می‌گویند، قیمت ملک در این شهر بنا به موقعیت قرارگیری و ارزنده بودن ملک متفاوت است؛ در شهرک فهمیده که محله‌ای متوسط قیمت است، برای واحدی ۵۳ متری، ۱۷ سال ساخت و با امکانات ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در کرج با اشاره به افزایش تعداد خریداران می‌گوید، با توجه به روند افزایشی نرخ طلا و ارز در چند روز اخیر، شاهد تغییر رفتار برخی از خریداران بازار مسکن هستیم.

به گفته وی، طبق تجارب گذشته حاصل از هیجانات سال‌های اخیر، در چنین شرایطی خریداران ملکی مردد به جمع خریداران قطعی می‌پیوندند.

اما آیا با بودجه‌ای معادل ۲ الی ۳ میلیارد تومان می‌توان در کرج خانه خرید؟ واسطه‌های ملکی می‌گویند، قیمت ملک در این شهر بنا به موقعیت قرارگیری و ارزنده بودن ملک متفاوت است؛ در شهرک فهمیده که محله‌ای متوسط قیمت است، برای واحدی ۵۳ متری، ۱۷ سال ساخت و با امکانات ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که با بودجه مذکور، می‌توان آپارتمانی تا سقف ۱۱۵ مترمربع و دارای امکانات در کرج خریداری کرد؛ در ساماندهی، واحدی ۱۰۰ متری و ۵ سال ساخت به همراه امکانات، ۳ میلیارد تومان و در محله شاهین ویلا، واحدی ۷۵ متری و ۱۵ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ک

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
22 اکتبر 2024

اتوبوس‌های برقی برای تهرانی‌ها رویا شد

۱۸ شهریورماه معاون حمل‌ونقل ترافیک در حاشیه صحن علنی شورا به خبرنگار روابط‌ عمومی شهرداری اعلام کرد که ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی به گمرک تهران نزدیک شده و ۳۰ دستگاه آن بارگیری شده و ۲۵ روز دیگر این ۱۱۰ اتوبوس به کشور می‌رسد.  مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، در حاشیه جلسه شورا درباره حواشی […]

زاکانی یک گام به استیضاح نزدیک شد/ شهردار موظف به پاسخگویی در مهلت قانونی است 22 اکتبر 2024

زاکانی یک گام به استیضاح نزدیک شد/ شهردار موظف به پاسخگویی در مهلت قانونی است

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت:متاسفانه دوستان ما در شهرداری تهران بیشتر از آنکه به دنبال حل مسئله باشند به دنبال توجیه کردن هستند

گره‌های توسعه حمل و نقل / کاربری‌سازان در انتظار پاسخ صمت 22 اکتبر 2024

گره‌های توسعه حمل و نقل / کاربری‌سازان در انتظار پاسخ صمت

اکوایران: گلوگاه های توسعه صنعت حمل و نقل از آن دست موضوعاتی که بارها از سوی فعالان اقتصادی مطرح شده است. اما ظاهرا گوش شنوایی برای آن نیست. موضوعاتی که در جدیدترین دورهمی فعالان صنعت حمل و نقل دوباره مطرح شد تا شاید راه به جایی ببرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.