سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141410
  • 21 اکتبر 2024 - 22:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

معادله رشد اقتصادی از مسیر ساختمان

این ایده از آنجایی مطرح است که به اعتقاد طراحان، ساخت‌وساز عمدتاً به منابع درونی وابسته است و محدودیت‌های صادرات و واردات، تاثیری روی نبض تولید ساختمان ندارد. با این حال، معادله بازار مسکن و ساختمان سال‌های ۹۷ تاکنون نشان می‌دهد، نوعی قفل‌شدگی در هر دو سمت عرضه و تقاضا به‌وجود آمده است که رشد […]

این ایده از آنجایی مطرح است که به اعتقاد طراحان، ساخت‌وساز عمدتاً به منابع درونی وابسته است و محدودیت‌های صادرات و واردات، تاثیری روی نبض تولید ساختمان ندارد.

با این حال، معادله بازار مسکن و ساختمان سال‌های ۹۷ تاکنون نشان می‌دهد، نوعی قفل‌شدگی در هر دو سمت عرضه و تقاضا به‌وجود آمده است که رشد این بخش منوط به بازشدن قفل‌ها است.

در این برنامه، فردین یزدانی، صاحب‌نظر اقتصاد مسکن و مهندس حمیدرضا قاضی، عضو موسس و عضو هیات مدیره انجمن صنعت ساختمان، ضمن تشریح آثار مخرب ریسک‌های سال‌های گذشته در بخش مسکن و ساختمان، معادله رشد اقتصادی از مسیر بخش ساختمان را مورد بررسی قرار دادند.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها 21 اکتبر 2024

توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها

اکوایران: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی را تشریح کرد که بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

21 اکتبر 2024

راهکار عجیب شهرداری تهران؛ تبدیل اتوبوس هیبریدی به دیزلی

به گفته مدیران شهری این اتوبوس‌ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف‌شده بودند .قرار بود مهر سال گذشته این اتوبوس ها در خط ۲ اتوبوس‌های تندرو حدفاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شوند که این گونه نشد .علیرضا زاکانی شهردار تهران هم  در حاشیه هفتاد و چهارمین پویش امید در جمع خبرنگاران […]

سارقان به تابلوهای ترافیکی علاقمند شدند 21 اکتبر 2024

سارقان به تابلوهای ترافیکی علاقمند شدند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تقریبا هر یک ماه یک بار تمام علائم ترافیکی سطح شهر را چک می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.