چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141923
  • 23 اکتبر 2024 - 16:33
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران است

اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران است
اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت قطارهای DC گفت: قطارهای DC سرمایه‌ای برای شهر تهران به حساب می‌آیند و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد درست است که فناوری آنها کمی قدیمی شده اما باز هم قابلیت استفاده دارند و باید این قطارها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به همراه علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران از مجموعه تعمیرگاه فتح آباد و واگن سازی مترو تهران بازدیدی داشتند در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول  انجامید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل از بخش‌های مختلف واگن سازی بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفتند. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سرپا نگه داشتن مجموعه عظیمی مانند واگن سازی نیازمند روحیه انقلابی و جهادی است گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که روحیه انقلابی در مجموعه واگن سازی و تعمیرگاه فتح آباد وجود دارد. 

وی ادامه داد:  پویایی که اکنون در مجموعه وجود دارد جای تقدیر دارد و باید با تلاش بیشتر روند توسعه تعمیرات و اورهال را ادامه دهیم. 

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه از زمان حضور مدیریت جدید در مجموعه بهره برداری مترو، دغدغه‌ها تا حدی کاهش یافته است، گفت: جای تقدیر دارد که چالش‌هایی که در گذشته وجود داشتند اکنون منجر به فضای کار و تلاش شده است .

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت قطارهای DC اظهار کرد: قطارهای DC سرمایه‌ای برای شهر تهران به حساب می‌آیند و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد درست است که فناوری آنها کمی قدیمی شده اما باز هم قابلیت استفاده دارند و باید این قطارها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. 

وی افزود: تقاضای من این است با تدوین برنامه ویژه اورهال قطارهای DC را سرعت دهیم. 

تشکری هاشمی با بیان اینکه تعداد واگن‌هایی که به سن اورهال رسیده‌اند زیاد است گفت: روند افزایشی تعمیرات اضطراری به معنای کاهش تعمیرات برنامه‌ایست،  بالغ بر ۳۰۰ واگن از  واگن‌های خطوط داخل شهر و عمده واگن های خط ۵  پیمایش و عمر لازم خود را گذرانده اند و نیازمند اورهال هستند لذا  برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار باید درحوزه اورهال فعال تر شویم. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای  شهر تهران گفت: اورهال واگن‌های مترو از جمله درخواست‌های اصلی شورای شهر است و برای تحقق این امر ما فعالانه از واحدهای مرتبط حمایت خواهیم کرد تا عقب ماندگی ها جبران شوند. 

وی درخصوص حرکت قطار با درب باز گفت: بروز این اتفاق محتمل ایت اما برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی باید پروتکل ها رعایت شود و حتی اگر ضرورت داشت قطار از سرویس خارج و  حتما تعمیر شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
این محله آلوده‌ترین نقطه تهران است 23 اکتبر 2024

این محله آلوده‌ترین نقطه تهران است

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم اکنون روی عدد ۷۳ و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول قرار دارد.

توضیح زاکانی درباره معطلی اتوبوس های برقی در گمرک 23 اکتبر 2024

توضیح زاکانی درباره معطلی اتوبوس های برقی در گمرک

شهردار تهران گفت: اگر همکاری‌ها از جانب سایر دستگاه‌ها صورت می‌گرفت، موضوع برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت زودتر از این‌ها محقق می‌شد.

ساخت برج‌های ۳قلو در دانشگاه تهران غیرقانونی است 23 اکتبر 2024

ساخت برج‌های ۳قلو در دانشگاه تهران غیرقانونی است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد که ساخت برج های ۳ قلو در دانشگاه تهران فاقد مجوز از سوی شهرداری تهران است و قطعا بصورت قانونی با این تخلف برخورد خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.