قرائت زیارت ناحیه مقدسه در شهرقدس+فیلم
قرائت زیارت ناحیه مقدسه در شهرقدس+فیلم

عزاداران حسینی در شهرقدس عصر عاشورا با خواندن زیارت ناحیه مقدسه در سوز شهادت سیدالشهداء(ع) با امام زمان(عج) هم ناله شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، همزمان با عصر عاشورای حسینی سوگواران حضرت امام حسین(ع) در عصر عاشورا در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان(عج) شهرک کاووسیه جمع شده و با خواندن زیارت ناحیه مقدسه با امام عصر(ع) هم ناله شدند.

زیارت ناحیه مقدسه سوگنامه و مرثیه سوزناک امام زمان(عج) براى جد بزرگوارشان حضرت اباعبدالله(ع) در روز عاشورا است و از زیارت مطلقه است که شیفتگان اهل بیت(ع) در روز عاشورا و غیر آن زمزمه‌‌ مى‌کنند.

قرائت زیارت ناحیه مقدسه در شهرقدس+فیلم

این زیارت با سلام براولیای الهی آغاز و با سلام بر اباعبدالله(ع) و یاران باوفای حضرت ادامه می‌یابد و در بخشى از سلام‌ها به بخشی از فضایل و کرامات سیدالشهداء(ع) اشاره می‌کند و زمینه‌های قیام حضرت، صحنه کربلا، شهادت و مصایب آن حضرت و عزادار شدن تمام عالم می‌پردازد. 

 

 

اقشار مختلف مردم از صبح امروز در برنامه‌های عزاداری شرکت کرده و پس از خواندن نماز جمعه عاشورایی با خواندن این سوگنامه و روضه‌خوانی و مرثیه‌سرایی برای جد بزرگوار حضرت مهدی(عج) سوگواری کردند و با توسل به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) در پیشگاه پروردگار متعال، دعا کردند. 

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]