چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 19587
  • 24 آگوست 2023 - 20:12
  • 150 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲

اکوایران: بازار سکه امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ وضعیت آرامی داشت و قیمت رسمی و آزاد سکه امامی حوالی ۲۸ میلیون تومان ثابت ماند.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲، در سایت کانون صرافان ایرانیان کاهش حدودا ۵۰ هزار تومانی را شاهد بود اما در آستانه افتادن از کانال ۲۸ میلیون تومان متوقف شد. قیمت نیم سکه و ربع سکه اما مختصری افزایش یافتند و به ترتیب در حدود ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۹ میلیون ۹۵۰ میلیون تومان ایستادند.

در همین‌ حال، سایت اتحادیه طلا و سکه، قیمت سکه امامی را دقیقا ۲۸ میلیون تومان اعلام کرد. این قیمت نسبت به زمان مشابه دیروز، ۵۰ هزار تومان کاهشی بوده است.

از سوی دیگر، قیمت نیم‌ سکه ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و دقیقا بر کانال ۱۵ میلیون تومان نشست. اتحادیه طلا و سکه، قیمت ربع سکه را بی‌تغییر دقیقا ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد تا هر سه سکه مطرح بازار، امروز قیمت رندی در این مرجع رسمی پیدا کنند. 

معاملات غیررسمی سکه و طلا امروز پنجشنبه ۲ شهریور وضعیت آرامی داشت. قیمت سکه امامی از ۲۸ میلیون تا ۲۸ میلیون ۱۵۰ هزار تومان مشاهده می‌شد. هرچند سکه امامی در کانال ۲۸ تثبیت شده بود اما در بازار آزاد نیم سکه حدود ۱۰۰ هزار تومان بالا و پایینِ ۱۵ میلیون تومان فروخته شد. در آخر، قیمت ربع سکه نیز حدودا بین ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون قرار گرفت.

جزییات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ / روز کم‌نوسان بازارها

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز 08 مه 2024

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

08 مه 2024

نگاه دلار به مصاحبه گروسی در وین

بازار ارز و سکه از سطوح مقاومتی روز دوشنبه عقب نشستند. به عقیده معامله‌گران فضای بازار متاثر از جنگ اسرائیل و سفر گروسی به ایران است. از منظر معامله‌گران اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد، می‌تواند سیگنال مثبتی تلقی شود در راستای مذاکرات. در […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.