یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 38155
  • 30 اکتبر 2023 - 14:11
  • 137 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۸ آبان

پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۸ آبان
پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۸ آبان

اکوایران: روند بازارها در روز یکشنبه نسبت به روز قبل معکوس شد. قیمت دلار هرات در روز یکشنبه با گپ منفی ۳۰۰ تومانی در ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان شروع به کار کرد در نهایت در کف همین کانال به کارش پایان داد.

به گزارش اکوایران، کاهش قیمت دلار و به عبارت بهتر برگشت آن از شیب تند صعودی‌اش، به‌خاطر ملایم‌تر شدن اخبار جنگ غزه بود. مخصوصا خبر مهمی که گفته اسرائیل دیگر قصد تهاجم زمینی تمام عیار را ندارد و تنها می‌خواهد عملیات‌های محدودی زمینی را پی‌بگیرد.

در سویه تکنیکال ماجرا هم نگاه‌ها بیشتر به درهم است. یعنی معامله‌گرها دارند بازی بازارساز را با نوسانات قیمت درهم می‌خوانند. معامله‌گران معتقدند اگر قیمت درهم امروز در بالای ۱۴ هزار تومان تثبیت دهد می‌تواند افزایشی شود و قیمت دلار را در کانال ۵۱ هزار تومان تثبیت کند. اما اگر قیمت درهم امارات امروز کانال ۱۴ هزار تومان را از دست بدهد قیمت دلار هم با کاهش وارد کانال ۵۰ هزار تومان خواهد شد.

جزئیات وضعیت بازار ارز و پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۸ آبان را در اکوایران بخوانید.

کاهش قیمت دلار ادامه‌دار است؟/ امروز دوشنبه ۸ آبان

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟ 28 آوریل 2024

چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟

بازار شنبه تماما متحد شد و به رنگ قرمز درآمد/ هرات کانال ۶۲ را از دست داد و سکه کانال ۴۲/ در زمانیکه که نرخ‌های غیررسمی به مرز حساس رسید، نرخ‌های رسمی فعلا چراغ خاموش در حال پیشروی هستند/ چه عواملی فروش فروش بازار را زیاد کرد؟

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟ 28 آوریل 2024

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟

اکوایران: امروز پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت سکه امامی متفاوت است. تکنیکالیست‌ها می‌گویند قیمت‌ها در نقاط حمایتی مهمی قرار دارند. به عقیده آنها درصورتی‌که دلار و تتر امروز هم نوسان نزولی شوند، این اتفاق می‌تواند بار دیگر جلوی صعود سکه‌بازان را بگیرد. با این‌ حال، اگر بازارساز دست به تزریق نزند، این امر ممکن است قدرت کاهشی‌های بازار سکه را تعدیل کند.

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان 28 آوریل 2024
صرافی کیان | ارائه دهنده خدمات ارزی در انگلستان و کانادا

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان

واقعیت این است که کشور انگلستان، به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در اتحادیه اروپا، همواره مقصد بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت و تفریح بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.