نرجس سلیمانی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران  با تأکید بر اینکه برقی سازی وسایل حمل و نقل عمومی اقدام خوبی است اما با توجه با ناترازی انرژی در کشور قابل اجرا نیست و باید فکری به حال آن شود، گفت: به رغم وعده های مکرر و مصاحبه های زیاد هنوز […]

نرجس سلیمانی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران  با تأکید بر اینکه برقی سازی وسایل حمل و نقل عمومی اقدام خوبی است اما با توجه با ناترازی انرژی در کشور قابل اجرا نیست و باید فکری به حال آن شود، گفت: به رغم وعده های مکرر و مصاحبه های زیاد هنوز به نتیجه خاصی در توسعه حمل و نقل روزمینی نرسیده ایم. دو سال است که شهرداری هر از چندگانی علاقمندی خود را به مدهای جدید حمل و نقلی مطرح می کند. باید یادمان باشد که مونوریل صادقیه با صرف هزینه های بسیار رها شد و پول مردم هدر رفت. با توجه به اینکه ممکن است برخی طرح های حمل و نقلی به دوره فعلی نرسد، باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشیم.

در ادامه این جلسه هم ناصر امانی در تذکری با اشاره به نامه خود به رئیس شورا در خصوص جابجایی درختان موجود در پروژه های عمرانی، تصریح کرد: دو هزار درخت در راستای اجرای پروژه عمرانی بسیج در منطقه ۱۴ جابجا شده و بر اساس پیگیری ها متوجه شدیم که پیمانکار این اقدام را انجام داده است. قرار شد بازدید کنیم تا ببینیم درختان در چه فضایی مجدداً غرس خواهند شد. شهرداری باید نظارت جدی بر موضوع داشته باشد. در بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز برای ساخت یک زیرگذر تعداد قابل توجهی درخت جابجا شد. آیا در شهرداری مجموعه ای وجود ندارد که نظارت لازم را بر این موضوع داشته باشد؟

مهدی عباسی هم  با بیان اینکه اگر مجوز جابجایی درخت در کمیسیون ماده هفت صادر شود تا ۱۵ اسفند قابلیت اجرا دارد، اظهار کرد: اگر این اقدام پس از مدت یاد شده انجام شود، منجر به آسیب به درختان خواهد شد. وقتی تقاضایی برای جابجایی درخت مطرح می شود، چند موضوع را در نظر می گیریم که آیا می توان بدون جابجایی و یا کمترین جابجایی، پروژه را اجرایی کرد یا خیر؟

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]