۹۴۷ پروانه بهره‌برداری در استان زنجان صادر شده است
۹۴۷ پروانه بهره‌برداری در استان زنجان صادر شده است

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۴۷ پروانه بهره‌برداری در استان زنجان صادر شده است.

به گزارش بازار و به نقل از استانداری زنجان، حسین محمدی به توافقات قابل‌توجه انجام شده با واحدهای تولیدی برای تولید انرژی خورشیدی در راستای تامین برق واحدهای تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: با فراهم‌شدن این زیرساخت‌ها واحدهای تولیدی به چرخه اقتصادی ملحق می‌شوند.

وی به اقدامات انجام شده برای ورود سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۴۷ پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، سرمایه‌گذاری حاصل از پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده را بالغ بر ۸ هزار و ۶۳۵ میلیون ریال شامل ۶۶ پروانه در حوزه صنعت، دو پروانه در حوزه معدن، ۱۰۰ پروانه در حوزه کشاورزی و ۷۸۰ پروانه در حوزه گردشگری اعلام کرد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی از دو کشور با مبداء چین و استرالیا اقدامات لازم را داریم.

محمدی تاکید کرد: این تلاش‌ها برای استخراج مگنتیت، تولید بسته‌بندی دستکش معاینه و همچنین تولید لوله‌های خون‌گیری تحت خلاء انجام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]