تحلیلگر معروف معرفی کرد؛ ۱۰ میم‌کوین برتر که می‌توانند شما را ثروتمند کنند!
تحلیلگر معروف معرفی کرد؛ ۱۰ میم‌کوین برتر که می‌توانند شما را ثروتمند کنند!

با توجه به روند نسبتاً جانبی بیت‌کوین (BTC) در شرایط فعلی بازار، تحلیلگران و معامله‌گران توجه خود را به سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌تر، مانند میم‌کوین‌ها معطوف کرده‌اند. در همین راستا، آنسم (Ansem)، تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال، ۱۰ میم‌کوین برتر را معرفی کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رمزارزنیوز، در رأس این لیست، داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) قرار دارد که در حال حاضر بزرگ‌ترین میم‌کوین بلاکچین سولانا به شمار می‌آید و دارای ارزش بازار تقریباً ۱.۷ میلیارد دلاری است. آنسم پیش‌بینی می‌کند که WIF به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلار دست خواهد یافت.

دومین انتخاب آنسم، ماگ‌کوین (MOG) است که در رتبه دوازدهم برترین میم‌کوین‌ها قرار دارد و ارزش بازار آن حدود ۴۶۰ میلیون دلار است. آنسم انتظار دارد که ارزش بازار این میم‌کوین با افزایشی ۱۰۰ برابری به ۵۰ میلیارد دلار برسد.

سومین انتخاب، میم‌کوین میو (MEW) است که ارزش بازار آن ۴۵۰ میلیون دلار است و آنسم برای ارزش بازار آن هدف ۵۰ میلیارد دلاری را تعیین کرده است.

در ادامه، گیگاچاد (GIGA) با ارزش بازار ۱۹۵ میلیون دلار قرار دارد که آنسم معتقد است می‌تواند با رشدی ۲۵۰ برابری به ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلار برسد.

همچنین، به گفته این تحلیلگر، میچی (MICHI) با ارزش بازار ۸۵.۵ میلیون دلار، هدفی ۱۰ میلیارد دلاری دارد.

در جایگاه ششم، مادر ایگی (MOTHER) با ارزش بازار ۷۱ میلیون دلار قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار دست پیدا کند.

اسموکینگ چیکن فیش (SCF) نیز با ارزش بازار ۴۴ میلیون دلار و هدف ۵ میلیارد دلار، در رتبه بعدی قرار دارد. آنسم سه انتخاب آخر خود را به دلیل ریسک بالای آن‌ها فاش نکرده است.

در همین حال، مراد (Murad)، یکی از شخصیت‌های برجسته در جامعه میم‌کوین‌ها نیز پیش‌بینی کرده که این دسته از ارزهای دیجیتال در آینده یک چرخه صعودی عظیم را تجربه خواهند کرد.

در مقابل، یکی دیگر از کارشناسان به نام آلوین کان (Alvin Kan) در اظهارات خود به ماهیت ناپایدار توکن‌های میم اشاره کرده و از سرمایه‌گذاران خواسته که با احتیاط عمل کنند و استراتژی‌های مدیریت ریسک را به کار ببرند.

علی‌رغم پتانسیل بالای بازدهی، بازار میم‌کوین‌ها به شدت پرریسک است و ۹۷ درصد از این توکن‌ها بلافاصله پس از راه‌اندازی شکست می‌خورند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]