۱۲ متهم قاچاق کالا در شهریار دستگیر شدند
۱۲ متهم قاچاق کالا در شهریار دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ۱۲ نفر از متهمانی که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار کرد: پیرو تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تاکید کرد: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته، جهت کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکار اقدامات مهمی در دستورکار قرار گرفته است.  

وی افزود: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالا‌های قاچاق، ۱۲۷ کارتن لوازم خانگی خارجی، مقادیر قابل توجهی لوازم‌یدکی، ابزارآلات، پارچه، تعداد ۱۲۵۶ حلقه لاستیک، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۵ هزار لیتر روغن تقلبی، مقدار تقریبی ۳هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت،۴ دستگاه خودرو مخزن جاساز سوخت، در مجموع به ارزش ۳۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان کشف و دو کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز پلمب شدند.

محمدی تصریح کرد: ۱۲ نفر از متهمانی که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

پایان پیام/ 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]