افزایش ۳۰ درصدی اهداکنندگان خون در شهرری
افزایش ۳۰ درصدی اهداکنندگان خون در شهرری

مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری با اشاره به مشارکت شهروندان ری در طرح معنوی نذر خون همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

عبدالله قلی پور مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: بسیاری از شهروندان همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی در طرح معنوی نذر خون شرکت کرده و به اهدای خون خود به بیماران می پردازند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته همزمان با تاسوعای حسینی، ۲۵۰ نفر اهداکننده خون داشتیم، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری افزود: از صبح امروز شاهد افزایش اهداکنندگان خون هستیم و بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، شنگی شهردار منطقه ۲۰ و شربیانی رئیس شورای شهرستان ری نیز صبح امروز برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند.

افزایش 30 درصدی اهداکنندگان خون در شهرری

 

قلی پور با بیان اینکه هر کیسه خون اهدایی برای سه بیمار استفاده می‌شود، تصریح کرد: نیاز به خون همیشگی است و شهروندان می توانند هر سه ماه یکبار خون خود را اهدا کنند و اهدای خون را فقط به ایام تاسوعا و عاشورا محدود نکنند.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]