امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود
امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود

امام جمعه پردیس گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر، احداث مترو، گاز مجتمع هسا(الغدیر)، اسناد مالکیتی بومهن، جاجرود و سعیدآباد و سایر مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان پردیس که در میدان عدالت پردیس و با عنوان نماز جمعه عاشورایی و با حضور پرشور عزاداران و نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: از تمام هیئات‌ شهرستان، که با تمام توان و همت فراوان به عزاداری پرداخته و امروز در این نمازجمعه‌ عاشورایی حضور به هم رسانده‌اند و تمامی ادارات که برای برپایی این مراسم تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به شهادت امام حسین(ع) گفت: نمازجمعه و عاشورا دو عامل فضیلت و برتری امت پیامبر(ص) بر دیگر امت‌ها است و در طرح نه به محرم که دشمنان برنامه ریزی کرده بودند، با حضور پرشور هم‌وطنان این خیال باطل شد.

امام جمعه پردیس بیان کرد: ظهر عاشورا تمام شد اما در ادامه باید جهاد تبیین و زنده نگه‌داشتن خط فکری عاشورا را که به زعامت امام سجاد(ع) و پرچم‌داری حضرت زینب(س) آغاز شد و تا روز قیامت ادامه دارد، پی بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز هم وظیفه ما است که با جهاد تبیین، غفلت‌زُدایی و جهل‌زُدایی کنیم، ابراز کرد: این ملت عزادار حسین(ع) بی‌حجابی ها را تحمل نمی‌کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به مطالبه‌ مردم و بانوان باغیرت پردیس از مسوولان عنوان کرد: با کسانی که از روی علم و عمد، خود را در اختیار دشمنان ملت ایران قرار داده‌اند و در جامعه به‌دنبال هنجارشکنی هستند و مشکلاتی را درست می‌کنند و به راحتی به ارزش‌ها و مقدسات می‌تازند، مسوولان باید برخورد قاطع داشته باشند و قانون محکمی را وضع کرده و نگذارند به‌راحتی به رفتارهای ضداخلاقی خود ادامه دهند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسکن و مبالغ سنگین اجاره‌بها و رهن مسکن که مردم را بسیار رنج می‌دهد، سرعت را بالا ببرند تا زودتر مردم را از زیر بار فشار اقتصادی نجات دهند.

وی تصریح کرد: تعداد دیگری از مشکلات مانند تحویل واحدهای مسکن مهر، ایجاد خدمات روبنایی و زیر بنایی و مورد نیاز ضروری مردم؛ احداث مترو، گاز مجتمع هسا(الغدیر)، اسناد مالکیتی بومهن، بخش جاجرود و سعیدآباد که مشکلات فراوانی دارند باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: مسوولان باید بیشتر راجع به شهرستان مطالعه و بررسی کنند و راهکار قانونی پیدا کنند و این مشکلات را با سرعت حل کنند درغیر اینصورت این مشکلات عمق پیدا کرده و کار را سخت و آسیب زننده‌تر می‌کند و شاید در برخی از این‌ها نیز قابل جبران نباشد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]