مدیریت بحران استان تهران: مدیریت پدیده گردوغبار در استان یک موضوع ملی است
مدیریت بحران استان تهران: مدیریت پدیده گردوغبار در استان یک موضوع ملی است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر شناسایی چشمه‌های استانی و فرااستانی گردوغبار گفت: رسیدگی و مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعدازظهر امروز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار پدیده گردوغبار استان تهران که در اداره کل مدیریت بحران استان تهران با حضور اعضای عضو ستاد برگزار شد، اظهار کرد: پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است و نباید فقط به برگزاری جلسات بسنده شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه تهدیدات گردوغبار ضروری است که چشمه‌های گردوغبار داخل استانی شناسایی شوند، گفت: با شناسایی این چشمه‌ها می‌توان راهکارهایی را ارائه داد. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه چشمه‌های گردوغبار در استان‌های همجوار نیز از اهمیت ویژه برخوردار هستند، افزود: ضروری است که همفکری و گفتمان با استان‌های درگیر و استفاده از درس آموخته‌های این مناطق در خصوص مواجهه با گردوغبار در دستور کار اعضای کمیته قرار بگیرد. 

یزدی‌مهر عنوان کرد: نکته با اهمیت بعدی بررسی آسیب‌پذیری‌های استان از کشورهای همجوار است که می‌توان این موضوع را از طریق سازمان‌های مربوطه پیگیری کرد. 

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بالغ بر ۲۰ جلسه در حوزه گردوغبار برگزار شد، گفت: استفاده از درس آموخته‌های مراکز علمی و دانشگاهی استان‌های دیگر می‌تواند در حل این معضل در استان تهران راهگشا باشد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]