محور هراز بازگشایی شد
محور هراز بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعتی پیش پس از پاکسازی محور به صورت دو طرفه بازگشایی شده است.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس از بازگشایی محور هراز خبر داد و اظهار کرد: پس از پاکسازی سطح محور هراز در محدوده لاریجان استان مازندران این محور به صورت دو طرفه بازگشایی شده و هم‌وطنان می‌توانند از این مسیر برای رسیدن به استان‌های تهران و مازندران استفاده کنند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی در جریان است و هم‌وطنان بدون مشکل در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خوشبختانه هیچ گونه حادثه خاصی در سطح محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

کهریزی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/ز


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]