ثبت بیش از ۱۵ هزار تماس با اورژانس تهران به علت گرمازدگی
ثبت بیش از ۱۵ هزار تماس با اورژانس تهران به علت گرمازدگی

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه)، از ۶ هزار و ۳۷۳ ماموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی‌حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.

وی در ادامه به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیروهای اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند. 

رئیس اورژانس استان تهران بیان کرد: در بازه زمانی اول تا ۱۳ مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ ماموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی‌حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]