۵۸ واحد ناایمن پاساژ زنجانی در جنوب تهران پلمب  شد
۵۸ واحد ناایمن پاساژ زنجانی در جنوب تهران پلمب  شد

شهردار منطقه ۱۹ از پلمب ۵۸ واحد تجاری ناایمن و پرخطر پاساژ زنجانی در راستای اجرای رای رفع خطر صادره با اخذ دستور از دادسرای ناحیه ۳۷ تهران و حفظ حقوق عامه و ارتقای ایمنی ساختمان‌های پرخطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه پاساژ زنجانی یکی از ساختمان های قدیمی منطقه ۱۹ بشمار می رود و در لیست اعلامی ساختمان های پرخطر و ناایمن شهر تهران از سوی سازمان آتش نشانی قرار داشت اظهار کرد: این واحد تجاری به لحاظ فنی و ایمنی و استانداردهای آتش نشانی مورد تایید نبوده و طی چندین مرحله با توجه به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها پس از تشکیل کمیسیون رفع خطر رای تعطیلی دریافت کرده بود.

وی گفت: کسبه به منظور ایمن سازی و اخذ تاییدیه آتش نشانی متعهد به ایمن سازی و رفع خطر شدند، که با گذشت مهلت مقرر و عدم ایفای تعهدات در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و خطر آفرین، با اخذ حکم قضایی و با حضور عوامل کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، یگان اجرائیات شهرداری، عوامل ناحیه یک و بحران منطقه ۱۹ تعداد ۵۸ واحد تجاری این پاساژ پلمب و مقرر شد داروخانه مجاور این پاساژ نیز پس از گذشت مهلت تخلیه، پلمب شود.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: این اقدامات موجب پیشگیری از خطر و گامی موثر به سمت شهر ایمن است و برخورد قانونی با مالکان و املاکی که به اخطار های شهرداری مبنی بر رفع خطر توجه نکنند ادامه‌ خواهد داشت.

فرهادی در ادامه از اقدام مالک جهت اخذ مجوز تخریب و نوسازی با مشارکت شهرداری منطقه ۱۹ خبر داد و خاطرنشان کرد:  طی جلسات کارشناسی متعدد و تصمیم اتخاذ شده در خصوص تعیین تکلیف این پاساژ پر خطر، اقدامات اولیه و تشکیل پرونده از سوی مالک آغاز شده است.

براساس این گزارش پاساژ زنجانی با ۵۹ واحد تجاری در دو طبقه محل فعالیت انواع صنوف عمدتا تولیدی و خیاطی بوده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]