۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است
۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از نیاز به اعتبار یک هزار میلیارد ریال برای بهره برداری از پروژه‌های باز آفرینی شهری خبر داد و گفت: ۷ پروژه در شهرستان‌های قدس، پاکدشت، قرچک، ورامین و اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: سال گذشته دو پروژه مهم اورژانس اجتماعی گلستان و فرهنگسرای بهارستان را افتتاح کردیم که در منطقه غرب استان تاثیر بسیار خوبی در محلات بافت های ناکارآمد داشت.

وی گفت: اما به دلیل کمبود اعتبارات ۷ پروژه شامل کتابخانه و خانه مشق شهر قدس، اورژانس اجتماعی پاکدشت، اورژانس اجتماعی قرچک، مرکز بهداشتی درمانی پاکدشت، کلانتری ورامین و سالن چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: با یک هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، محلات بافت های ناکارمد و کم برخوردار مشمول بهره برداری از این پروژه های مهم خواهند شد.

جنتی از مجموعه شرکت باز آفرینی شهری ایران خواستار مساعدت برای روشن کردن مجدد چراغ این پروژه ها شد و افزود: با توان مهندسان معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل و پیمانکاران متبحر ظرف مدت یکسال به شرط تامین اعتبار پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]