آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در محله خلازیر تهران + فیلم
آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در محله خلازیر تهران + فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در محله خلازیر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران پیرو آخرین وضعیت حادثه ریزش چند ساختمان در منطقه خلازیر تهران اظهار کرد: دیروز پس از حضور نیروهای امدادی در محل حادثه، عملیات از ضلع جنوبی حادثه آغاز شد و همکاران ما در دقایق اولیه موفق شدند در قسمت جنوب شرقی ۲ نفر را زنده از زیر آوار خارج کنند.

وی گفت: در قمست جنوب و جنوب غربی محل حادثه نیز پس از حدود ۳ ساعت همکاران موفق شدند ۳ نفر را از زیر آوار خارج کنند که متأسفانه این افراد فوت کرده بودند.
 

آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در محله خلازیر تهران + فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: پس از حدود ۳ ساعت دیگر عملیات آواربرادری با تجهیزات هیدرولیکی و لجستتیکی در قسمت جنوبی آغاز شده و محل آواربرداری به قسمت شمال حادثه منتقل شد و در آن محل نیز بعد از ۲ ساعت عملیات، یک نفر دیگر خارج شد که متأسفانه این شخص نیز فوت شده بود.

 

فیلم| لحظه ریزش ساختمان

ملکی با بیان اینکه حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته این شخص خارج شد، تصریح کرد: از آن زمان تابحال علی رغم گفته برخی افراد مبنی بر وجود یک نفر دیگر در زیر آوار، در قسمت شمالی حادثه عملیات جستجو در حال انجام است اما فعلاً چیزی پیدا نشده است.

 

فیلم| آخرین روند عملیات آواربرداری در محل حادثه

وی در پایان با بیان اینکه در ادامه عملیات یک دستگاه بیل چنگک هم به تجهیزات عملیاتی اضافه شده است، گفت: هم‌اکنون همکاران ما از قسمت شمال شرقی حادثه با بیل مکانیکی زنجیری در تلاش هستند تا به کف محل تخریب شده (زیر زمین ساختمان) رسیده و بتوانند قسمت بخش شمال غربی یعنی ضلع مقابل را برای پیدا کردن مفقود احتمالی آواربرداری کنند.

 

فیلم| تلاش شبانه آتش نشانان برای آواربرداری

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]