۵ عملیات نظامی یمن طی ۷۲ ساعت
۵ عملیات نظامی یمن طی ۷۲ ساعت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام پنج عملیات نظامی طی ۷۲ ساعت گذشته علیه کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش این کشور در حمایت از ملت فلسطین و در پاسخ به تجاوزهای آمریکا و انگلیس، طی ۷۲ ساعت گذشته پنج عملیات نظامی انجام داده است.
وی اعلام کرد: به یاری خداوند نیروی دریایی یمن کشتی انگلیسی«hope island» را با تعدادی موشک مناسب در دریای سرخ مورد هدف قرار داد و موشک‌ها به‌طور مستقیم به هدف اصابت کردند.
همچنین در یک عملیات نظامی ۲ کشتی اسرائیلی که به سمت بنادر سرزمین‌های اشغالی درحال حرکت بودند با موشک‌های بالستیک و بالدار مورد هدف قرار گرفتند؛ کشتی اول از نوع «msc grace f»است که در اقیانوس هند مورد هدف قرار گرفت و کشتی دوم از نوع «msc gina» است و در دریای عرب هدف قرار گرفت.
از سوی دیگر، نیروی پهپادی یمن در ۲ عملیات نظامی ناوچه‌های نظامی آمریکایی در دریای سرخ را با هدف حملات پهپادی قرار داد و این عملیات با موفقیت انجام شد.
یحیی سریع در ادامه تاکید کرد: تا زمان توقف تجاوزها و رفع محاصره ملت غزه نیروهای مسلح یمن به ممانعت از حرکت کشتی‌های اسرائیلی و یا کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند ادامه می‌دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]