۲۶ تن مواد اولیه ظروف یکبار مصرف غیرمجاز در شهریار کشف شد
۲۶ تن مواد اولیه ظروف یکبار مصرف غیرمجاز در شهریار کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی شرکتی غیرمجاز در روستای بابا سلمان شهریار و کشف ۲۶ تن مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شرکتی در روستای بابا سلمان شهرستان شهریار در امر تولید غیرمجاز کالاهای ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته به گونه‌ای که مواد اولیه آن را از بورس کالا خریداری و سپس آن را در بازار آزاد به چندین برابر قیمت به فروش می‌رسانده،‌‌ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: با شناسایی محل فعالیت این شرکت و هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی به همراه نمایندگان اداره صمت وارد محل شرکت در روستای بابا سلمان شده و موفق به دستگیری یک نفر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از محل ۲۶ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد اولیه پلی پروپلین به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و برابر دستور قضائی محل پلمب و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهریار ارجاع داده شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]