مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد برگزار شد
مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد برگزار شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در شهرستان ملارد احتمال وقوع حوادث مختلف و پیچیده وجود دارد و باید آمادگی کامل را داشته و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات رسانی بیشتر تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مانور لحظه صفر ساعت ۵ صبح امروز به منظور ارزیابی میزان آمادگی و سرعت عمل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ملارد، باحضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار شد.

حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در این مانور اظهار کرد: باتوجه به تکلیفی مبنی بر آمادگی کامل و تمام عیار به حوادث احتمالی که استاندار تهران برای شهرستان‌های استان تهران مشخص کردند، این برنامه‌ریزی در شهرستان ملارد انجام شد.

وی گفت: اعضای شورای هماهنگی و مدیریت بحران شهرستان ملارد به ریاست فرمانداری در این مانور حضور پیدا کرده و تجهیزات عملیاتی و امدادی پس از اعلام فراخوان به سرعت به خط شدند.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: هر چه آمادگی بیشتر در زمان وقوع حوادث داشته باشیم می‌توانیم پاسخ مفیدی و موثری به حوادث محتمل داشته باشیم. 

یزدی‌مهر بیان کرد: در شهرستان ملارد حوادث مختلف و پیچیده‌ای احتمال وقوع دارد که تمامی دستگاه‌ها و عوامل استان باید آمادگی کامل داشته تا به مردم خدمت رسانی کنیم و هم اینکه این آمادگی در مردم ایجاد کنیم تا تاب‌آوری مردم را بالا ببریم به‌طوری آنها نیز در حوادث کمک‌رسان و موثر باشند.

وی ادامه داد: آمادگی دستگاه‌ها در این مانورشبیه سازی شده خوب ارزیابی شده اما تجهیزات شهرستان نیاز به تقویت داشته و برای افزایش خدمت‌رسانی کیفیت خدمات را باید برد. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]