پیکر مطهر دو تن از خادمان شهرداری در منطقه ۱۹ تشییع شد
پیکر مطهر دو تن از خادمان شهرداری در منطقه ۱۹ تشییع شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو تن از خادمان شهرداری که در حادثه ریزش ساختمان جان باخته‌اند، در منطقه ۱۹ برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم وداع با شادروان مرحوم غلامرضا رزاقی که بر اثر ریزش ساختمان در شهرک احمدیه جان باخته بود، ظهر امروز با حضور مدیران شهری همراه با قرائت فاتحه، سینه زنی و عزاداری برگزار شد.

در این مراسم که شهردار منطقه ۱۹، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، معاون اداره کل رفاه شهرداری تهران، نمایندگانی از سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، مدیران و کارکنان منطقه ۱۹ و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر مطهر با بدرقه پرشور از خیابان شهرداری شمالی به سمت ساختمان ستادی تشییع شد.

در ادامه نیز مراسم تدفین و خاکسپاری مرحوم رزاقی در قطعه ۸۰ ردیف ۱۵۰ شماره ۴۸ بهشت زهرا(س) برگزار و در خانه ابدیش آرام گرفت.

پیکر مطهر دو تن از خادمان شهرداری در منطقه 19 تشییع شد

 

همچنین مراسم یادبود مرحوم رزاقی ظهر روز سه شنبه با حضور شهردار و کارکنان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در نعمت آباد برگزار شد.

ضمن اینکه مراسم تشییع شادروان مرحوم یاسر الهامی نیز ظهر روز دوشنبه ۱۶ مرداد در قطعه ۷۴ بهشت زهرا(س) با حضور شهردار و کارکنان شهرداری منطقه برگزار و مراسم یاد بود مرحوم الهامی امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در جوادیه اول ۲۰ متری کوچه شهید مقدم ( منافی سابق) منعقد می شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]