ارتقای حوزه انتظامی پردیس در دست بررسی است
ارتقای حوزه انتظامی پردیس در دست بررسی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: درخواست‌هایی از سوی شهرستان پردیس برای ارتقاء حوزه انتظامی واصل شده که در کمیسیون‌های مختلف بحث و بررسی خواهد شد و فراجا نتیجه این روند را برای افزایش تجهیزات و نیرو در این شهرستان اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سید کمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عصر امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه این شهرستان جمعیتی بیش از ۵۰۰ هزار نفر دارد و خدمات مختلف را با جمعیت ۷۵ هزار نفره دریافت می کند، اظهار کرد: افزایش سرانه امنیتی مستلزم طرح امنیتی و انتظامی شهرستان پردیس است که براساس سرانه‌های موجود اعلام می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سرانه‌ها درجه انتظامی شهرستان نیز ارتقا پیدا می کند، گفت: پس از اعلام درخواست شهرستان به فراجا، این روند براساس یک پروتکل رو به جلو می رود و دستگاه‌های امنیتی انتظامی که باید نظر خود را برای رد یا تائید این درخواست اعلام می کنند.

مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: اخیرا درخواست‌هایی از سوی شهرستان پردیس برای ارتقاء حوزه انتظامی واصل شده و در کمیسیون‌های مختلف بحث و بررسی خواهد شد و فراجا نتیجه این روند را برای افزایش تجهیزات و نیرو در این شهرستان اعلام خواهد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]