انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار می‌شود
انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار می‌شود

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران گفت: انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به منظور انسجام و هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران اظهار کرد: با توجه به ساختار شورای هماهنگی استان تهران در مدت معین، افراد با شرایط و فعالیت مرتبط در دستگاه‌های استان رزومه و درخواست‌شان را به اداره کل روابط عمومی استانداری تهران ارسال کردند‌.

وی ادامه داد: پس از بررسی اسامی، ۱۹ کاندیدا به صورت رسمی اعلام شد و در جلسه یکشنبه ۲۲ مردادماه که با حضور مدیران روابط عمومی استان تهران با حضور دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور و استاندار برگزار می‌شود، مدیران به نامزدهای انتخاباتی خود رای می دهند.

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با اختیاراتی که شورای هماهنگی در سطح استان دارد،  پس از رای گیری و انتخاب اعضا اقدامات شایسته‌ای در راستای اعتلا، انسجام و هماهنگی روابط عمومی‌ها در سطح استان خواهیم داشت.

صائبی سپس گفت: این شورا به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه های مناسب، هماهنگی در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه و با حضور همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به ریاست استاندار و در غیاب به جانشینی و دبیری مدیرکل روابط عمومی استانداری و با شرکت اعضا تشکیل و وظیفه‌ هماهنگی اطلاع رسانی را در استان بر عهده خواهد داشت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]