دشمن از حضور مردم در راهپیمایی غدیر و عزاداری محرم عصبانی است
دشمن از حضور مردم در راهپیمایی غدیر و عزاداری محرم عصبانی است

خطیب نماز جمعه شهرقدس گفت: دشمن از قدرت و حضور مردم در راهپیمایی غدیر و عزاداری محرم عصبانی است و دنبال جدا کردن مردم از ارزش‌ها و ولایت است اما مردمِ جبهه مقاومت همه با هم ملت امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مخالفت صهیونیست‌ها با مساجد و به آتش کشیدن و تبلیغات منفی علیه مساجد به خاطر این است که مساجد جایگاه مهم و تاثیر گذاری در اسلام دارد و آنها از این مهم آگاه هستند و طبق فرمایش قرآن کریم، مسجد خانه خدا و محل فعالیت انبیای الهی و نقش آفرینی صالحان است. 

وی گفت: هر کسی توفیق آبادانی و عمران مسجد را ندارد. ساخت مسجد کار مومنین خداترس است و اگر کسی به‌دور از ریا مسجدی روی زمین بسازد، خداوند در بهشت خانه‌ای برای او می‌سازد و کسی که دنبال رونق دادن به مسجد و پشتیبانی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی در مساجد است هر قدمی که برمی‌دارد ۷۰ هزار حسنه برای او می‌نویسند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با تاکید بر اینکه مسجد کانون امید، تعلیم و تربیت و مرکز بصیرت آفرینی، کادرسازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است افزود: مساجد در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده و هستند و باید بر تقویت مساجد تلاش کنیم و همه مسوولان و دستگاه قضایی و جوانان مومن و انقلابی کمک کنند و مساجد را پایگاه فعالیت و نیکوکاری قرار دهند و باید همه مشکلات در مسجد حل شود و مرکز رسیدگی به امور مساجد به جد وارد شده و به کم‌کاری‌های برخی مساجد رسیدگی و برخورد کند. 

وی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رشد و بالندگی و بحران شکنی سپاه قهرمان در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی منحصر به فرد است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است و در بحران‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، درمانی و امنیتی فعالیت می‌کند. 

حجت الاسلام جوکار ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ افزود: دشمن از قدرت و حضور مردم در راهپیمایی غدیر و عزاداری محرم عصبانی است و قصد انتقام گرفتن دارد اما ما ملت امام حسین(ع) هستیم و شهادت افتخار ماست و تروریست‌ها بدانند با این کارها نمی‌توانند ملت را بترسانند و از ولایت و ارزش‌ها جدا کنند. 

وی با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی و روح حاج قاسم اجازه نمی‌دهد داعش دوباره زنده شود و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ رفته است، خاطرنشان کرد: دشمن دنبال ضربه‌زدن به مردم و اماکن دینی است اما مردم جبهه مقاومت همه با هم ملت امام حسین(ع) هستند و بدانیم امنیت بالاترین اولویت ماست و در سایه امنیت کار، زندگی، تحصیل و مسجد فراهم است و به لطف خدا امنیت بالایی در کشور حاکم است و سربازان گمنام امام زمان(ع) با عوامل ناامن کننده مقابله کرده و ما هم باید مراقبت کنیم و به شایعات توجه نکنیم.  

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: امنیت بالایی در صنایع دفاعی داریم و پیشرفت‌های بسیاری در سال‌های اخیر به‌دست آورده‌ایم و باید به این مسیر پیشرفت تا رسیدن به قله ادامه داد. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]