رئیس شورای اسلامشهر: شهرداری‌های مناطق ۱۸ و ۱۹ ملزم به خروج از حریم اسلامشهر شدند
رئیس شورای اسلامشهر: شهرداری‌های مناطق ۱۸ و ۱۹ ملزم به خروج از حریم اسلامشهر شدند

رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت: با حکم رسمی دستگاه قضایی، شهرداری‌های مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران ملزم به خروج از محدوده حریم شهرستان اسلامشهر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر صبح امروز در پنجاه و ششمین جلسه رسمی این شورا که با حضور اکثریت اعضا و شهردار، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار کرد: با حکم رسمی دستگاه قضایی، شهرداریهای مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران ملزم به خروج از محدوده قانونی شهرستان و شهر اسلامشهر  شدند.

وی گفت: بعد از گذشت چندین سال از استقلال شهرستان اسلامشهر و با پیگیریهای مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری، در جلسه ای که به ریاست رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر، و با حضور مدیرکل حریم استانداری تهران و نمایندگان مدیریت شهرستان اسلامشهر تشکیل شد، پس از بررسی اسناد و مدارک و با استناد به مواد ۴ و ۱۴ قانون تقسیمات کشوری و ماده ۲ قانون تعیین محدوده حریم شهرها مصوب سال ۱۳۸۴ شهرداریهای مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران که در محدوده شهرستان اسلامشهر فعالیت و حضور دارند، ملزم به خروج از محدوه قانونی حریم شهرستان اسلامشهر شدند.

رئیس شورای شهر اسلامشهر، با قدردانی از پیگیرهای و همکاریهای مجموعه مدیران استانی و شهرستانی برای دفاع از حقوق شهروندان ساکن در شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: باحکم رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان اسلامشهر، شهرداریهای مناطق ۱۸ و۱۹ تهران باید با واگذاری همه مسئولیتهای قضایی، اجرایی و انتظامی خود در محدوده شهرستان اسلامشهر به شهرداریهای این شهرستان، از محدوده حریم قانونی شهرهای چهاردانگه، اسلامشهر و احمدآباد خارج شوند و هیچ گونه دخالتی در این محدوده نداشته باشند.

وی افزود: با تعیین محدوده حریم  باید خدمات رسانی شهرداری اسلامشهر بویژه در محدوده منطقه ۵ باید بیش از گذشته باشد و برای تثبیت ارائه خدمات باید هرچه سریعتر ساختمان خدمات شهری در این منطقه مستقر شود و از بلاتکلیفی مردم در بین شهرداریهای مناطق پیشگیری و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامشهر: شهرداری‌های مناطق ۱۸ و ۱۹ ملزم به خروج از حریم اسلامشهر شدند

 

حورزاده در ادامه سخنان خود، با تبریک روز جهانی نابینایان و روز جهانی پاراالمپیک، بیان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری اسلامشهر در بحث نهضت همسطح سازی معابر شهر سرعت بیشتری گرفته و به منظور تکریم و ترغیب افراد دارای معلولیت جسمی و جانبازان گرانقدر، بوستان شهید عزیزی به لوازم ورزشی ویژه این عزیزان تجهیز و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی، افزود: در راستای طرح پویش شهرمن، ۴ طرح ورزشی از جمله ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرک های واوان و امام حسین(ع)، زمین والیبال و فوتبال ساحلی و جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری در شهرک واوان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

رئیس شورای شهر اسلامشهر، با قدرانی از تلاشهای مدیریت شهری و پرسنل شهرداری، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار دولتی پروژه مترو به طور کامل جذب شد و متاسفانه برای سالجاری اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومانی امسال تاکنون هیچ مبلغی جذب نشده که امیدواریم  با پیگیریهای شهرداری این اعتبارات جذب شود. 

پایان پیام /۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]