فعالیت ۱۲۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در پایتخت!
فعالیت ۱۲۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در پایتخت!

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد مشاوران املاک استان تهران را ۱۱ هزار واحد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۲۰۰ مشاور املاک غیرقانونی باشد یعنی املاکی فاقد مجوز فعالیت صنفی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: گشت‌های مشترک شامل نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، تعزیرات، اماکن و بسیج اصناف از مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب شهر تهران و شهرهای استان بازدیدهای جداگانه ای داشته است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه اخیر ۹۵۰۰ گشت با هدف ساماندهی مشاوران املاک انجام شده که منجر به ۲۱۰۰ اخطار و ۸۵۰ پلمب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد مشاوران املاک استان تهران را ۱۱ هزار واحد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۲۰۰ مشاور املاک غیرقانونی باشد یعنی املاکی فاقد مجوز فعالیت صنفی هستند.

جنتی جریمه اخذ شده را ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: داشتن مجوز فعالیت صنفی، نصب نرخ نامه در معرض دید مشتریان، اخذ صحیح و قانونی کمیسیون املاک و اعطا کد رهگیری بدون دریافت وجه به متقاضیان از مواردی است که در بازرسی های املاک مورد توجه و تدقیق گشت‌های بازرسی قرار می گیرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]