استاندار تهران: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است
استاندار تهران: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است

استاندار تهران به ضرورت اتمام پروژه‌های عمرانی استان و دقت در انتخاب پیمانکار تاکید کرد.

تاکید استاندار تهران بر دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های عمرانی/ پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، دومین جلسه شورای فنی استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و دبیری سید محمدرضا گلدانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این جلسه با اشاره به ضرورت اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: برای اتمام پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی صورت گیرد و ردیف‌های بودجه تکمیل شود، در انتخاب پیمانکاران دقت شود و نظارت کنید تا تبانی صورت نگیرد و پروژه‌ها نیمه‌تمام نماند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی ادامه داد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع با حساسیت‌ پیگیری شود.

فخاری تاکید کرد: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه‌ها آغاز شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار از مهم‌ترین عوامل رهاسازی پروژه‌ها است و طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای ادامه ساخت و بهره برداری دارد، مشخص و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

فخاری سپس ادامه داد: بهره برداری به موقع از طرح‌های عمرانی سبب جلوگیری از اتلاف منابع و محافظت از بیت المال می‌شود و همه ما در قبال عدم تصمیم گیری به موقع و شایسته، مسئول هستیم و عواقب آن نیز متوجه ما می‌باشد.

استاندار تهران خطاب به اعضای شورای فنی گفت: سطح مشارکت اعضای شورای فنی در جلسات قوی‌تر باشد، چراکه اظهار نظرها بر کشف حقایق و مسائل استان به ویژه پروژه‌ها کمک می‌کند.

گفتنی است در این جلسه وضعیت اداره ثبت احوال شعبه ابوسعید بررسی شد؛ چرا که به لحاظ استحکام بنا دچار مشکلاتی بود و با نظر راه و شهرسازی مقرر شد تا تخریب و بازسازی شود و جهت جذب اعتبار به سبب نزدیک شدن به پایان سال مالی، راه و شهرسازی اقدامات لازم برای اخذ پروانه را انجام دهد تا دچار مشکل نشوند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]