متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن در تهران بین ۵۰ تا ۹۰ مترمربع است
متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن در تهران بین ۵۰ تا ۹۰ مترمربع است

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران با بیان آنکه متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن از ۵۰ مترمربع تا ۹۰ مترمربع است، گفت: قرارداد مسکن با متقاضیان پس از مشخص شدن قیمت نهایی واحدها تنظیم و با متقاضیان منعقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قیمت نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان مثل پرند با سایر شهرها یکسان است، اظهار کرد: آورده عضو متناسب با متراژ برای هر پروژه متفاوت است و علاوه بر مبلغ آورده برای هر واحد میزان ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت توسط دولت به پروژه ها پرداخت می شود.

وی بیان داشت: هم اکنون طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای اسلامشهر، پاکدشت، شهریار و رباط کریم با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، قرچک با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و همچنین پروژه‌های جدید در شهرهای اسلامشهر، پاکدشت، رباط کریم، نصیرشهر با میانگین ۵ درصد (در مرحله خاکبرداری و تجهیزکارگاه) در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر در استان سمنان شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن به صورت محدود برای متقاضیان استان تهران وجود دارد، ادامه داد: تعداد کل متقاضیان تایید نهایی شده در استان تهران  ۱۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر هستند.

جنتی تشریح کرد: براساس تایید کمیسیون ماده ۵ استان و تاییدیه نقشه‌های معماری توسط این اداره کل متراژ واحدها از ۵۰ مترمربع تا ۹۰ مترمربع به پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: مراحل واریز براساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها  از متقاضیان اخذ می‌شود، پس از تایید اولیه و افتتاح حساب ۴۰ میلیون تومان و سایر اقساط براساس فونداسیون، اتمام فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری، نازک کاری و کارهای پایانی از متقاضیان اخذ خواهد شد.

زمان انعقاد قراداد مسکن با متقاضیان نهضت ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان ابراز کرد: قرارداد مسکن با متقاضیان نیز پس از مشخص شدن قیمت نهایی واحدها تنظیم و با متقاضیان منعقد می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]