زیارتنامه حضرت رسول(ص) در مساجد تهران قرائت می‌شود
زیارتنامه حضرت رسول(ص) در مساجد تهران قرائت می‌شود

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: زیارتنامه حضرت رسول(ص) در روز شنبه همزمان با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در مساجد استان تهران قرائت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز با اشاره به فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت و شهادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: این روز از روزهای غم انگیز تاریخ اسلام است که باید با تمام وجود به یاد پیامبر اکرم (ص) بود و ادای احترام کرد.

وی گفت: وظیفه همه مسلمانان است در روزی که به نام رسول گرامی اسلام نام گرفته است به عنوان محور جهان اسلام دل‌ها و قلب‌های مسلمانان و مؤمنان متوجه آن کانون رحمت الهی و واسطه فیض شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل و مجالس و مساجد مردم زائر پیامبر عظیم الشان اسلام باشند.

محمودی عنوان داشت: به منظور ادای احترام به نبی مکرم اسلام زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید (از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهل بیت امام مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت رضا (ع) در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.

وی از علما، مبلغان و مبلغات و مداحان اهل بیت (ع) خواست با اهتمام به این مهم و توجه دادن به روح زیارت در جهت عمق بخشیدن به پیوند امت با پیامبر و اهل بیت سلام الله علیهم تلاش بیشتری کنند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین از مواکبی که در مسیر و در مشهد مقدس پذیرای زائران میلیونی امام هشتم هستند تقدیر کرد و از حرکت زائرانی که ده‌ها کیلومتر را به عشق امام رضا علیه السلام به سوی مشهد مقدس پیاده روی دارند تجلیل کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]