احتمال وزش باد شدید در برخی نواحی تهران
احتمال وزش باد شدید در برخی نواحی تهران

وضعیت جوی استان تهران از عصر امروز تا جمعه در نیمه‌جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات استان در ساعات عصر و شب گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد که در نواحی جنوبی و غربی گاهی با رخداد گردوخاک موقت، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد گاهی با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از عصر امروز تا جمعه در نیمه‌جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات استان در ساعات عصر و شب گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد که در نواحی جنوبی و غربی گاهی با رخداد گردوخاک موقت، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه خواهد بود.

شایان ذکر است از پنجشنبه تا جمعه با عبور متناوب امواجی از شمال استان در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات به ویژه مناطق بالادست شمال شرق گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد.

لازم به ذکر است تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد؛ آبعلی با بیشنه ۲۵ درجه و کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]