پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع شد+عکس و فیلم
پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع شد+عکس و فیلم

پیکر پاک و مطهر شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشور افشار مختلف مردم ورامین به خصوص جوانان و نوجوان در ورامین تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با روز شهادت حضرت محمد(ص) پیامبر مهربانی ها و شهادت حضرت امام حسن(ع) عصر امروز پیکر پاک و مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایت مدار از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع تاریخی ورامین تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید، در سپاه ناحیه ورامین به خاک سپرده شد.

در این مراسم افشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان به میدان آمدند و با شور هیجان نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی و شهدای این مسیر مقدس هستند.

حضور مردم و قشر جوان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام غیرقابل توصیف بود و حضور قشر جوان بخصوص دهه ۸۰ و دهه نودی ها در تشییع شهید گمنام بی سابقه بود.

پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع شد+عکس و فیلم

 

 

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در مراسم تشییع شهید گمنام اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که در روز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) شهر ورامین میزبان هشتمین شهید گمنام  بوده و با حضور پرشور مردم ورامین تشییع شد.

وی گفت: حضور در مراسم تشییع شهید توفیقی بوده که نصیب مردم ورامین شد، مردمی که برای استقبال از شهیدی آمدند که در مسیر دفاع از آب و خاک و‌ نوامیس این کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع شد+عکس و فیلم

 

 

کادری افزود: شهید گمنامی که در این شهرستان تشییع شد گمنام نبود، با گل و شیرینی و شربت مورد استقبال با شکوه مادران و درختران این شهرستان قرار گرفت تا جای مادر و خواهر این شهید را پر کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین بیان داشت: شهرستان ورامین هشت شهید جاوید الاثر، ۷۵۵ شهید و بیش از ۲ هزار جانباز و ۱۲۰ آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع شد+عکس و فیلم

 

 

گفتنی است، شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۲۵ ساله بود که در منطقه عملیاتی سومار شناسایی و امروز به خاک سپرده شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷/د


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]