کاهش ۲ درصدی جرائم در غرب استان تهران
کاهش ۲ درصدی جرائم در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: از ابتدای امسال، به ویژه در چهار ماه اخیر توانسته‌ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش ۲ درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز طی بازدید از خبرگزاری فارس در آستانه هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: منطقه غرب استان تهران متأسفانه چهارمین کانون جرم‌خیز کشور بعد از تهران بزرگ، خراسان رضوی و اصفهان است.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال، به ویژه در چهار ماه اخیر توانسته‌ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش ۲ درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: پلیس نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش کشفیات را به ثبت رسانده است؛ همچنین از ابتدای سال تاکنون نسبت به سنوات گذشته معتادان متجاهر بیشتری جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد برای پاکسازی و یادگیری مهارت معرفی شده‌اند.
 

کاهش ۲ درصدی جرائم در غرب استان تهران

سردار عزیزی از انجام ۱۹ مرحله طرح پاکسازی در مناطق مختلفی که دچار آلودگی به انواع جرائم و تخلفات اعم از سرقت، مواد مخدر و رفتارهای هنجارشکانه هستند، در قالب طرح امنیت محله محور خبر داد و افزود: در کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش کشف رقم خورده است؛ همچنین شاهد رشد ۲۰ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر در حوزه غرب استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: همچنین تعداد باندهای منهدم شده‌ نسبت به سال گذشته حدود ۱۳ درصد رشد داشته‌ و در پلیس فتا نیز اقدامات خوبی برای کاهش وقوع جرائم، تخلفات، کشف‌های پیش‌دستانه و سایر کشف‌ها انجام شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]