کشف ۵ دستگاه موتور خودرو تویوتا قاچاق ۷۰ میلیاردی در پردیس
کشف ۵ دستگاه موتور خودرو تویوتا قاچاق ۷۰ میلیاردی در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۵ دستگاه سیلندر قاچاق موتور خودرو تویوتا خارجی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف پنج سیلندر خودروی قاچاق در شهرستان پردیس خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعدادی لوازم فنی خودروهای لوکس قاچاق در یکی از انبارهای واقع در منطقه سیاهسنگ شهرستان پردیس بررسی‌ها در این خصوص در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی دقیق محل مورد نظر، بلافاصله با کسب مجوز قضایی از انبار مورد نظر بازدید به عمل آورده و ۵ دستگاه سیلندر موتور خودرو تویوتا خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

شلیک پلیس عامل تخریب شیشه‌های خودرو را زمین گیر کرد 

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس نیز از دستگیری عامل تخریب شیشه‌های خودروها در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور فردی در بلوار اصلی شهر بومهن و تخریب اموال عمومی ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: این فرد از حالت عادی خود خارج بوده و اقدام به عربده کشی و تخریب شیشه‌های چند خودرو با سلاح سرد کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در حالی که متهم قصد فرار داشته و به تذکرات پلیسی توجه نمیکرد، پس از شلیک تیر هوایی وی را دستگیر و زمین گیر کردند.

صارمی ادامه داد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی ابراز کرد: شهروندان شهرستان پردیس میتوانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک  مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]