غافلگیری کلاهبردار زنجیره‌ای میلیاردی در مخفیگاهش
غافلگیری کلاهبردار زنجیره‌ای میلیاردی در مخفیگاهش

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری کلاهبردار زنجیره‌ای میلیاردی در مخفیگاهی در پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در پردیس خبرداد و اظهار کرد: در پی دریافت نیابت قضایی از شهر تهران مبنی بر حضور و مخفی شدن فردی کلاهبردار در شهرستان پردیس بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۴ فاز یازده شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر و مخفیگاه وی را در فاز ۱۱ شناسایی کنند، گفت: متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری چک بلامحل به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از چندین نفر کلاهبرداری کرده بود، ابراز کرد: متهم طی عملیاتی دستگیر و برای تکمیل پرونده و طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

القاصی‌مهر عنوان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخالفان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود.

وی تاکید کرد: از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]