تقوی: رمز حل مشکلات امروز کشور وحدت و یکپارچگی است
تقوی: رمز حل مشکلات امروز کشور وحدت و یکپارچگی است

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در شرایط فعلی در اداره کشور می‌خواهیم تاثیرگذار باشیم البته این با شعار و سخنرانی محقق نمی‌شود بلکه باید به دنبال وحدت و یکپارچگی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس مجمع نمایندگان استان تهران در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب (مبنا) که در حرم امام خمینی(ره) با حضور مردمی انقلابی سراسر کشور برگزار شد اظهار کرد: ما اینجا جمع شده‌ایم تا در کشور موثر و تاثیر گذار در اداره کشور باشیم و نمی خواهیم نسبت به پدیده‌ها و جریان‌های موجود جامعه بی تفاوت باشیم چرا که از آغاز پشت‌سر امام و امروز پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ایم و از این پس هم خواهیم ایستاد.

وی افزود: اگر بخواهیم در کشور تاثیر گذار باشیم با شعار و سخنرانی محقق نمی شود بلکه مقدماتی دارد که باید مقدمات این اثرگذاری را فراهم کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: باید امکاناتی را فراهم کرد تا اینکه در جامعه حضوری جدی و موثر داشته باشیم. اسلام دین جمع و اجتماع است و امروز به تنهایی نمی‌توانیم آن اثری که مدنظر رهبری و شهدا است را داشته باشیم بلکه باید در کنار همدیگر قرار گیریم.

وی یادآور شد: بسیاری از استعدادها هستند که به کمک جمع شکوفا می‌شوند و به تنهایی نمی‌توانند شکوفا شوند و این توصیه اسلام به وحدت و یکپارچگی به این سبب است  چرا که از قطره ها رودها و از رودها دریاها تشکیل می شود. ما باید بسیاری از قله‌ها و مشکلات را با هم حل کنیم.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: در دفاع از حق و حقیقت باید همه با هم باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. پس رمز موفقیت و اثرگذاری این است که در کنار هم باشیم و با جمع حرکت کنیم.

وی ادامه داد: پیام این نشست این است می خواهیم حضور داشته باشم و مقدمه تاثیرگذاری وحدت و یکپارچگی است. ما برای اینکه قدرت داشته باسیم و بتوانیم خدمت رسانی کنیم در این جا جمع شده‌ایم، نه آن گونه که برخی از قدرت تفسیر می کنند ما قدرتی را می خواهیم فی سبیل الله باشد و در راه خدا آن قدرت به کار گرفته می شود و این قدرت مایه برکت است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران ابراز کرد: رمز موفقیت برای تاثیرگذاری در جامعه و به دوش کشیدن بار سنگین انقلاب وحدت و یکپارچگی است و باید تلاش کنیم تا با همت ها چراغ امید را در دل ها بر افروخته کنیم و با امید بیشتر فضا را گرم‌ کنیم و با وحدت بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با جهاد تبیین خدماتی را انجام شده است را تبیین کنیم و امروز به برکت این انقلاب در دل محرومان جهان امیدی ایجاد شده است و مقاومت را به دنبال دارد. وجود یمن سوریه و لبنان و حزب الله و جبهه مقاومت از برکت انقلاب و حرکت عظیم امامان و پرچمداری رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: ما می خواهیم حضور موثر داشته‌باشیم و یکی از مقدمات سرنوشت ساز آن در کنار هم بودن و وحدت و یکپارچگی است و می توانیم گام های بلندی را برداریم و به خواست خدواند و به رهنمودهای رهبر انفلاب همه مردم را به صحنه بیاوریم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]