سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 49390
  • 14 دسامبر 2023 - 2:12
  • 79 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار سهمیه‌ای نایاب شد

دلار سهمیه‌ای نایاب شد
دلار سهمیه‌ای نایاب شد

معامله‌گرانی که در روز سه‌‍شنبه خریدار شدند تا الآن سوخت دادند. بعد از بالایی که قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه داد و به ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید در پشت خط با کاهش در ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان بسته شد بحث داغ بازار در روز چهارشنبه دلار سهمیه بود. متقاضیان دلار سهمیه […]

معامله‌گرانی که در روز سه‌‍شنبه خریدار شدند تا الآن سوخت دادند. بعد از بالایی که قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه داد و به ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید در پشت خط با کاهش در ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان بسته شد

بحث داغ بازار در روز چهارشنبه دلار سهمیه بود. متقاضیان دلار سهمیه مدعی بودند صرافی پیدا نمی‌شود که ارز سهمیه را به حساب ارزی بزند. به گفته آن‌ها بانک مرکزی در این مورد برخی تغییرات داده و صرافی‌ها سهمیه ارسالیشان از طرف بانک مرکزی قطع شده است.

گروهی مدعی بودند فقط صف خرید سهمیه‌ را از بازار به صف باز کردن حساب ارزی در بانک‌ها بردند و الآن بانک‌های ملی پر از صف‌هایی شدند که حساب ارزی بگیرند. به گفته متقاضیان در شهرهای دیگر هم به همین گونه‌ است و نایاب شده است.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید 07 مه 2024

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید

بازار ارز دوشنبه توسط یک مثلث خبرساز احاطه شده بود/ معامله‌گران از رابطه معکوس یکسری ویدیو با قیمت دلار صحبت می‌کنند/ با تجربه‌های بازار به جوانترها می‌گفتند حواسشان باشد طعمه نهنگ‌ها نشوند/ فعالیت تق‌و‌لق بازار طلا چه اثری روی بازار ارز دارد؟

بازار ارز در محدوده احتیاط 07 مه 2024

بازار ارز در محدوده احتیاط

با توجه به این موضوع که در بازار فاند خبری زیاد شده و قیمت با نوسان رفت و برگشتی همراه است تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

07 مه 2024

بالا کشیدن حباب سکه

قیمت دلار و سکه در دومین برخورد به کف حمایتی از این نقطه برگشت. بازار ارز و سکه در انتهای هفته گذشته به این سطح حمایتی رسیده بود اما در شکستنش ناکام بود. مجددا در روز یکشنبه قیمت به سمت این مرز حرکت کرد و دوباره نتوانست این مرز را از دست بدهد. قیمت سکه […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.