ارسال ۱۱ هزار اثر بسیجیان استان تهران به جشنواره سراسری مدرسه عشق
ارسال ۱۱ هزار اثر بسیجیان استان تهران به جشنواره سراسری مدرسه عشق

معاون فرهنگی سپاه استان تهران گفت: بیش از ۱۱ هزار اثر از بسیجیان استان تهران به دبیرخانه کشوری جشنواره سراسری مدرسه عشق ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ ابوذر مهدلو معاون فرهنگی سپاه استان تهران با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ درصد از کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سراسری مدرسه عشق توسط بسیجیان استان تهران تولید شده است اظهار کرد: در هر محور جشنواره ۳ نفر به عنوان برگزیدگان کشوری و یک نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب خواهند شد. 

معاون فرهنگی سپاه استان تهران ضمن تشکر از تلاش های بسیجیان استان تهران گفت: بسیجیان استان تهران همواره ثابت کردند که در زمینه های مختلف علمی فرهنگی هنری اجتماعی و سازندگی دارای استعداد و نبوغ بسیار بالایی هستند و در صورت برنامه ریزی مشخص و مدون از طرف مسئولان امر، می توانند در هر عرصه ای حماسه بیافرینند. 

وی محورهای آثار ارسالی را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم  عنوان کرد. 

مهدلو افزود: داوران این جشنواره از هنرمندان برتر کشور در رشته های تخصصی هر محور می باشند که پس از بررسی آثار ارسالی برگزیدگان را معرفی خواهند کرد. 

معاون فرهنگی سپاه استان تهران از هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، موسیقی و سرود، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی به عنوان بخش‌های مختلف این جشنواره نام برد و افزود: با توجه به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، به صورت فوق العاده موضوع فلسطین به محور‌های این جشنواره اضافه شد. 

وی گفت: اختتامیه این جشنواره پس از انتخاب نفرات برتر برگزار می‌شود و از منتخبان با اهدای جوائز نقدی، غیر نقدی و حمایتی تقدیر می‌شود. 

گفتنی است جوایز این دوره شامل سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن۴، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند، حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و … می‌باشد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]