وزیر کشور: آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است
وزیر کشور: آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است

وزیر کشور با ذکر آنکه آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنای تثبیت بازنده شدن است، گفت: رژیم صهیونیستی در میدان نبرد توسط رزمندگان شکست خورده، اما سلاح و مهمات خود را روی سر مردم بی‌دفاع می‌ریزد و این معنای شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه پنجشنبه در یادواره ۶۰۰ شهید شهرستان دماوند که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک رمز خاصی دارد و اسلام عزیز در طول تاریخ با توطئه‌های مختلفی مواجه شده، توطئه‌هایی که علیه آن کم نبود.

وی با بیان اینکه رهروان مکتب اهل‌بیت (ع) همواره در مظلومیت به سر می‌بردند، افزود: شهادت یک جریان و حرکت واقعی در عمق است و یک پدیده و حادثه نیست؛ چون حقیقت آن جریان دارد، این جایگاه والا حیات می‌یابد.

وزیر کشور گفت: اگر در مسیر شهدا گام برداریم، مطمئناً آنان یاری خواهند کرد؛ هیچ چیزی نمی‌تواند مقابل جریان شهادت ایستادگی کند؛ برخی فکر می‌کردند که این موضوع در انحصار انقلاب ما قرار دارد، اما این پیام جهانی است و در عمق و جان هستی جریان دارد.

وحیدی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، بیش از پیش یاد آنان را زنده نگه می‌دارد، تصریح کرد: شهادت، یک جریان بسیار قوی و قدرتمند است و ما امروز برای پیمودن راه‌های جدیدی که در پیش داریم به آن احتیاج داریم و بسیار مهم است که با استفاده از این ابزار، حقیقت را به طور دائم متوجه باشیم و بهره‌جویی کنیم.

وی به عملیات طوفان القصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اشاره و بیان کرد: امروز در جنگ علیه غزه، عبرت‌های بسیار زیادی وجود دارد و اگر کسی بخواهد حقانیت انقلاب و جریان شهادت را بشناسند، می‌تواند از آنچه در غزه جریان دارد، متوجه شود.

وزیر کشور: آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: روزی در فلسطین هیچ خبری نبود و رژیم صهیونیستی با تمام قدرت حرکت می‌کرد و می‌تازید و کسی باور نمی‌کرد که امروز را ببینند؛ چراکه کشورهای اسلامی زانو زده و کشورهای غربی حامی بودند و مردم فلسطین نیز با برخی گرفتارهای‌های مختلف مواجه بودند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ایستادگی ملت فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: ملت فلسطین، پیامی که از انقلاب ما صادر شد را باور کرد و آن ایستادگی و مقاومت بود؛ امروز ملاحظه می‌کنید که رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشورهای غربی و برخی کشورهای مسلمان برخلاف میل مردمشان پنهان و آشکار با رژیم صهیونیستی همراهی کردند، مقابل ملت محاصره شده، مظلوم و ستم دیده با کمترین امکانات ایستاده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه این معجزه انقلاب اسلامی، شهادت و مقاومت است، تصریح کرد: ارتشی که خود را چهارم و برتر دنیا می‌دانست و از دید خود تکنولوژی تسلیحاتی به کشورها صادر می‌کرد در وضعیتی قرار دارد که برای بقای خود و ترساندن مقاومت، ناچار شده که ناوهای هواپیمابر آمریکا را به منطقه بیاورد و به طور دائم سلاح‌های مختلف را از آمریکا تأمین کند.

وحیدی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی با آن همه انبار مهماتی که داشت و خود را ارتش کذایی فرض می‌کرد، مقابل چشم مردم دنیا از بمب‌های خوشه‌ای استفاده و مردم بی‌گناه را شهید می‌کند به امید اینکه بتواند گروه حماس را بین آنها نابود کند، اما با این همه ظرفیت‌های نظامی هنوز بعد از حدود ۵۰ روز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

وی تأکید کرد: اکنون آتش بس برای رژیم صهیونیستی به معنای تثبیت بازنده شدن است، افزود: رژیم صهیونیستی در میدان نبرد توسط رزمندگان شکست خورده، اما سلاح و مهمات خود را روی سر مردم بی‌دفاع می‌ریزد و این معنای شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است.

وزیر کشور: آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است

 

وزیر کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با همه امکانات نظامی در حمله زمینی شکست خورده است، گفت: آنها ادعا می‌کردند که می‌خواهند غزه را بگیرند، اما یک تیپ زرهی آنها به طول کامل از بین رفته است و در تله حماس افتادند.

وحیدی تصریح کرد: با وجود اینکه امپراتوری رسانه‌‌ای در دست آمریکا و اروپا قرار دارد، اما امروز مقاومت به قوی‌ترین رسانه تبدیل شده است و شاهد هستیم که چگونه روحیه ایثار و شهادت توسعه پیدا می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز شناور کوچ چندمتری ایران با یک سلاح ساده به جنگ ناو چند صد متری با عنواع مهمات در صحنه درگیر شده که این نشان از توانمندی کشور است؛ جایگاه کنونی کشور را مدیون شهدایی هستیم که راهشان برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز کشور بر بال‌های قدرت نشسته است، گفت: بی‌تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بی‌شک فلسطین پیروز است و ما نیز این کشور را پیروز می دانیم؛ حقیقت این است که ما امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم و این پیچ تاریخی در جهت آینده درخشان اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وحیدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک می‌شود، تصریح کرد: امروز در کشورهای آمریکایی و اروپایی، شاهد تظاهراتی هستیم که موضوع آنان اقتصادی نیست بلکه یک جریان انسانی، حقوقی، بشری و فرهنگی است و مردم آن با مفاهیمی آشنا می‌شوند که تا به حال نشنیده بودند و این تحول در لایه‌های اجتماعی در حال گسترش است و آن هم برگرفته از مظلومیت، مقاومت و ایستادگی است.

وزیر کشور: آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است

 

وی اضافه کرد: امروز آمریکا برای این به صحنه آمده که می‌داند شکست رژیم صهیونیستی آبروی آن را می‌برد و اگر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم نمی‌تواند تا این میزان ایستادگی کند؛ در کنار حضور تمام عیار غرب در صحنه، جریان مقاومت در عالی‌ترین موقعیت به صحنه آمده است و همین بیداری ملت‌ها، خود بزرگ‌ترین دستاورد است.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/ض


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]