استاندار تهران: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد می‌کند
استاندار تهران: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد می‌کند

استاندار تهران گفت: تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، با سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا، بررسی زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مخلتف صنعتی و به ویژه کشاورزی به خصوص در صنعتی سازی تولید در بخش های مختلف بود که اقدامات موثری در این شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت: بررسی ظرفیت‌های تولیدی و ارائه راهکارهای ویژه و رفع موانع و تأمین نیازهای واحدهای تولیدی به تسهیلات مالی و چگونگی ایجاد ارتباط آنان با بازارهای مصرف داخلی و بین المللی از دیگر اهداف بازدید ازواحدهای تولیدی بود که مشخص شد تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی در صادرات محصولات خود به سایر کشورها، پیشگام هستند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

استاندار تهران: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد می‌کند

 

فخاری از رفع مشکلات سرمایه در گردش، تأمین منابع، بررسی علت پرداخت نشدن تسهیلات افرادی که اسناد و مدارک مورد نیاز را تهیه کرده ولی تا کنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند به عنوان برخی از نیازهای تولید کنندگان پیشوایی یاد کرد.

وی ادامه داد: ایجاد یک کنسرسیوم بین تولیدکنندگان منطقه که ارتباط تولیدی مستقیمی با هم دارند می‌تواند ضمن ایجاد صرفه اقتصادی، باعث تولید محصولات جانبی مورد نیاز کشور از جمله کره و سایر محصولات لبنی شود.

استاندار تهران از تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه های مخلتف صنایع غذایی، لبنی، صنایع فلزی، الکترونیک و مخابرات دعوت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های خالی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت های شغلی پایدار را فراهم کنند.

استاندار تهران: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد می‌کند

 

فخاری در جریان اجرای برنامه های دوشنبه های صنعتی با حضور در شهرستان پیشوا از واحدهای تولیدی پروفیل و مصنوعات فلزی، کارخانه قند، کارخانه روغن نباتی و کارخانه لبنیات بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت و پس از آن نشست تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست استاندار تهران با حضور تولیدکنندگان برگزار شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]