دستگیری ۱۰ نفر از متهمین قاچاق کالا و ارز در شهریار
دستگیری ۱۰ نفر از متهمین قاچاق کالا و ارز در شهریار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از شناسایی تعدادی انبار نگهداری و کالاهای قاچاق و دستگیری ۱۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پیرو تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است.

 وی گفت: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته این دادستانی اقدام به صدور دستورات قضایی جدی منتهی به کشف انواع کالاهای قاچاق و احتکار شده کرده است. 

دادستان شهریار افزود: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالاهای قاچاق ۱۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد خوراکی ، ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت، ۱۵ هزار قلم روشور ،۲۰۰۰ کیلوگرم کاپوچینو ، ده کارتن دستگاه دوخت ، ۴۸۰ کیلوگرم انواع خشکبار ، ۲ هزار و ۷۳۰ قلم انواع لوزام آرایشی و بهداشتی، پنج عدد دستگاه تجهیزات پزشکی، توقیف ۶ دستگاه خودرو در مجموع به ارزش چهار میلیارد و صد و هشتاد میلیون تومان کشف شد.

محمدی ادامه داد: ۱۰ نفر از متهمین که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند. 
 
پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]