جزئیات دستگیری شهردار لواسان از زبان دادستان
جزئیات دستگیری شهردار لواسان از زبان دادستان

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: تحقیقات در خصوص تخلفات و فساد مالی شهردار سابق رباط‌کریم و سایر دستگیر شدگان ادامه دارد و ممکن هست به دستگیری‌های جدید هم منتهی شود.

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط‌کریم با تایید دستگیری شهردار لواسان (شهردار سابق رباط‌کریم) اظهار کرد: اتهام و دستگیری شهردار سابق رباط‌کریم مربوط به پرونده‌های سابق بعضی از اعضای شورای شهر و برخی از کارمندان شهرداری، معاونین شهردار رباط‌کریم بوده است.

وی در ادامه با توجه به تحقیقات و در دست بررسی بودن پرونده فساد شهرداری رباط‌کریم گفت: در ادامه بررسی‌های پرونده‌های قبلی به اسناد جدیدی در راستای تخلفات و فساد مالی شهردار رباط‌کریم دست پیدا کردیم که حسب دستور بازپرس با قرار بازداشت موقت دستگیر و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

یوسف‌وند دادستان رباط‌کریم تاکید کرد و گفت: بازداشت وی ارتباطی با سمت وی در شهرداری لواسان ندارد. 

وی در ادامه در خصوص برخورد با فساد گفت: دستگاه قضایی با هیچ کس و هیچ مقامی در هر سمتی که باشد تعارف ندارد و در این مسیر به هر مسؤولی برسد که مرتکب فساد یا جرمی شده باشد، با شدت برخورد خواهد شد. 

دادستان رباط‌کریم در پایان گفت: تحقیقات در خصوص تخلفات و فساد مالی شهردار سابق رباط‌کریم و سایر دستگیر شدگان ادامه دارد و ممکن هست به دستگیری‌های جدید هم منتهی شود

وی در پایان ضمن اعلام اینکه با تکمیل تحقیقات و صدور احکام افراد دستگیر شده ان‌شاءالله گزارش آن را به مردم عزیز خواهیم داد گفت: از مردم هم درخواست می‌کنیم تا اگر با فساد و یا جرم و تخلفاتی که در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مواجه می‌شوند به دستگاه قضا اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]