تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ
تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ از روز چهارشنبه ۸ آذرماه به مدت سه روز در تهران در رشته‌های پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار‌های موبایلی برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ به همت سازمان فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از روز چهارشنبه هشتم آذرماه تا دهم آذرماه به مدت سه روز در تالار‌های دوکوهه شرق برگزار شد  که در این مدت، حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهدی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم جزو مهمانان ویژه این رویداد بودند.

تعداد ۷۲ تیم تخصصی در این رویداد بزرگ استانی، در رشته‌های پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان این مرحله از رویداد، جواز حضور در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را کسب کردند. 

چهره‌های مطرح و صاحب‌نامی همچون علیرضا شکوری عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما، کامل کیمیایی‌فرد سرپرست تیم توسعه درگاه دولت الکترونیک، عرفان محمدی‌آذر طراح و مدرس مدرسه هنری شیوه، صادق لطفی زاده کارگردان و مدیر هنری، هادی نومیری کارشناس و بازی ساز در شرکت منادیان بصیرت داوری و راهبری این دوره از رویداد را بر عهده داشتند. در طول دو سال گذشته، شهر تهران میزبان بزرگترین رویداد‌های سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سطح کشور بوده است.

گفتنی است امسال در ۱۶ نقطه تهران رویداد منطقه‌ای برگزار شد و تراز رویدادها از نظر شکلی و کیفی یا هم‌تراز یا بالاتر از سایر استانها بود و نفرات برگزیده، جواز حضور در این رویداد استانی را کسب کرده بودند.

در اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، از تمبر این رویداد بزرگ پایتخت نیز رونمایی شد.

دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت تشکیل می‌شود

اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، با تجلیل از نفرات برگزیده این دوره از رویداد در تالار دوکوهه شرق تهران برگزار شد.

تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ

 

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی جعفری دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، بهزاد مهرکش مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تهران بزرگ، اقشار مردم و بسیجیان پایتخت و ۷۴ تیم شرکت‌کننده در این دوره از رویداد جزو حاضرین این مراسم بودند.

سردار حسن حسن‌زاده در اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت گفت:  سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت حاصل زحمت یک ساله است و از گروه‌های مردمی و محله‌ای تشکیل شده است، و نیاز به دبیرخانه‌ای دائمی برای رویداد ملی دارد.

وی افزود: ان‌شاءالله شنبه ۱۱ آذرماه،  مکان این دبیرخانه دائمی را در اختیار برگزارکنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت قرار خواهیم داد و سال بعد نیز دو رویداد برگزار خواهد شد تا همه علاقمندان بتوانند در آن شرکت کنند.

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: این رویداد که دور سوم خود را طی می‌کند، امسال در سطح مناطق و محلات نیز برگزار شد و از اهداف این رویداد، پرداختن به موضوع اصلی تولید محتوا است.

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت، ظرفیت مناسبی برای فعال کردن پتانسیل موجود در توان و استعداد ایران و ایرانی است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت را جهادگران اصلی خط مقدم میدان مبارزه می‌دانم که مشتی از نمونه خروار و ظرفیت و توان قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ

 

وی افزود: من شک ندارم این همت شما نوجوان و جوانان دهه هفتادی و هشتادی و ان‌شاءالله دهه نودی در انتهای گام دوم انقلاب جایگاه ایران اسلامی، در حوزه رسانه و فضای مجازی، قدرت نرم و سخت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

بهادری تاکید کرد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت که بسیج پیشگام برگزاری آن شده، ظرفیت بسیار مناسبی برای فعال کردن این پتانسیل موجود در توان و استعداد ایران و ایرانی است.
سخنگوی دولت در پایان گفت: این جوانان نسل جدید در قلب اقیانوس و بیخ گوش دشمن آنچنان رزمایشی اجرا کردند که دشمن هیچ وقت تصور نمی‌کرد که جوانان این مرز و بوم با ناوشکن صد در صد ایرانی این‌گونه دنیا را انگشت به دهان نگه دارند.  

معرفی برگزیدگان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت 

 برگزیدگان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت  معرفی شدند. بنابراین گزارش در رشته پویانمایی رتبه اول توسط  گروه سید ابراهیم از ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)، رتبه دوم توسط گروه معید از ناحیه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و رتبه سوم مشترک توسط گروه فاران از ناحیه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و گروه دلزار  از ناحیه مقاومت بسیج کربلا کسب شد. 
 همچنین در رشته بازی‌های ویژه تلفن همراه، رتبه اول توسط تیم ریوو از ناحیه مقاومت بسیج مقداد، رتبه دوم توسط تیم ایلیا
از ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری و رتبه سوم توسط تیم ثاقب از ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر و همچنین در رشته نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه، رتبه اول توسط تیم شهید خادم شریف از ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی، رتبه دوم توسط تیم هم‌دوره از ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و رتبه سوم توسط تیم شهدای شاهین دژ از ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) معرفی شدند. در حوزه پویانمایی نیز گروه  خورشید دوکوهه ،استودیو منظومه، گروه پویانمایی حی شایسته تقدیر قرار گرفتند.  
انتهای پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]