صدور بیش از ۹۰۰۰ پروانه ساخت پروژه نهضت ملی در پرند
صدور بیش از ۹۰۰۰ پروانه ساخت پروژه نهضت ملی در پرند

سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه ۹۰۰۰ واحد مسکونی در فاز ۷ پرند طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند؛ مجتبی مرادی سرپرست شهرداری پرند در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه بیش از ٩٠٠٠ پروانه ساخت پروژه نهضت ملی طی یک ماه در این شهر صادر شده است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند. 

وی در ادامه گفت: تسریع و رفع موانع اداری برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی با هدف تحقق تأمین مسکن برای مردم عزیز، با جدیت در دستور کار شهرداری پرند قرار دارد و از همین رو یک کارگروه ویژه در شهرداری بدین منظور، تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری پرند در ادامه اضافه کرد: فرایند مذکور از زمان تشکیل پرونده، نزدیک به ۴ ماه به طول می‌انجامد اما با تدابیر در‌ نظر‌ گرفته‌ شده، برای پروژه نهضت ملی مسکن پرند به نصف روز تقلیل یافته و نهایتاً پس از ۲ روز از تکمیل مدارک، پروانه ساختمان صادر می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: این پیشرفت مهم طی یک ماه اخیر، حاصل همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد اهداف پروژه نهضت مسکن ملی و تلاش همکارانمان در معاونت شهرسازی شهرداری بوده که در نوع خود بی‌سابقه است.

مرادی در خاتمه تصریح کرد: سعی داریم تا این روند را برای تمامی موارد و سایر ساخت‌و‌ساز‌ها در کلیه فازها لحاظ کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروانه‌های ساختمانی را صادر کنیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]