سردار حزنی: ازدواج آسان باید توسط همه دستگاه‌ها اجرا شود
سردار حزنی: ازدواج آسان باید توسط همه دستگاه‌ها اجرا شود

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: همه نهادها و ارگان‌ها مسؤولیت دارند ازدواج آسان را در سراسر کشور برای تمام سطوح جامعه جاری و ساری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای ۴۰۰ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان تهران که ظهر امروز در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: همه نهادها و ارگان ها مسؤولیت دارند ازدواج آسان را در سراسر کشور جاری و ساری کنند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به عملکرد کمیته امداد در این زمینه بیان کرد: کمیته امداد در این خصوص اقدامات خوبی داشته اما بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته نیستند لذا ازدواج آسان باید توسط همه دستگاه ها و برای تمام سطوح جامعه اجرا شود.

سردار حزنی ادامه داد: بحث اهدای جهیزیه اولین بار با عنوان «همدلی برای ظهور» در حرم امام رضا(ع) کلید خورد. در مشهد مقدس این تصمیم گرفته شد و اولین بار در جوار بارگاه امام هشتم توزیع شد و سپس در تمام کشور در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: همه کالاهای این جهیزیه ها در کارخانه‌های ایرانی و توسط کارگرانی ایرانی تولید شده و ۱۰ هزار تریلی در سراسر کشور این جهیزیه ها را از کارخانه ها به شهرستان های مختلف منتقل می کنند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به رزمایش های مواسات و همدلی در دوران کرونا اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم که در آشپزخانه‌های سپاه پخت می شد، اهدای ۴ میلیارد تومان کارت هدیه و اهدای تبلت به دانش آموزان بخشی از اقدامات رزمایش های کمک مومنانه در دوران کرونا بود.

سردار حزنی بیان کرد: کرونا در خیلی از کشورها برنامه ها را به هم زد ولی ما در کشورمان با همراهی و همکاری مردم کرونا را مدیریت کردیم و اکنون نیز باید بتوانیم با رفع موانع و مشکلات جوانان، ازدواج آسان را رواج دهیم.

وی ابراز کرد: سازمان ملل متحد هیچوقت بخاطر کارهای خوب ایران در منطقه از جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی نکرده است، فقط یکبار تشکر کردند و لوح تقدیر دادند و آن زمانی بود که ما از شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» استفاده کردیم که در واقع گل به خودی بود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اتفاقات غزه تصریح کرد: به خاطر غزه غمی در دل همه شیعیان ایران است و ما این اندوه و غم را در دل خود نگه می داریم و در وقت مناسب جواب قلدری های آمریکا و اسرائیل را خواهیم داد و انتقام خواهیم گرفت.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: در قانون بین المللی آمده است که بیرون بیمارستان بوق نزنید و در داخل بیمارستان سکوت کنید و کلا بیمارستان از هرگونه حملات نظامی مبرا است اما امروز کشورهای قلدر کودک کشی، ویران کردن بیمارستان و کشتن مجروحان را دموکراسی می دانند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]