سردار ولی زاده: خدمات محرومیت‌زدایی از اولویت‌ها است
سردار ولی زاده: خدمات محرومیت‌زدایی از اولویت‌ها است

فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اولویت‌های کاری ترسیم شده در این مسئولیت شامل جذب و تحقق بسیج و ارائه کمک‌های مؤمنانه و خدمات محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران (ع) اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردم و بار سنگین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا بر دوش حقیر سپرده شد، امیدوارم با مسئلت و یاری خداوند در این مسیر پیروز و سربلند باشم.

وی گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) سابقه و عقبه طولانی در خدمت‌رسانی دارد و جمع قابل توجهی از شهدای دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده است..

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: در تمامی موضوعات انقلاب مردم شهرستان‌های استان تهران با تمام توان پای نظام و انقلاب بودند و امروز به‌عنوان بسیج و سپاه وظیفه‌داریم در خدمت مردم شهرستان‌های استان تهران باشیم زیرا که امام راحل این مردم را بی‌نظیر خواندند.

سردار ولی زاده بیان کرد: اولویت‌های کاری ترسیم شده در این مسئولیت شامل جذب و تحقق بسیج و ارائه کمک‌های مؤمنانه و خدمات محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

وی گفت: بسیج در تمامی موضوعات وظیفه خود می‌داند که خدمتگزار مردم باشد و در حوزه محرومیت‌زدایی و هرکجا که برای نظام مشکلی ایجاد شود بسیجیان وارد صحنه می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در سپاه سیدالشهدا (ع) بسیج اتباع را با عنوان بسیج امت واحده تشکیل‌شده و بخش زیادی از این قشر در بسیج فعالیت دارند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]