ادارات باید ستاد انتخابات با موضوع افزایش مشارکت ایجاد کنند
ادارات باید ستاد انتخابات با موضوع افزایش مشارکت ایجاد کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در هر اداره باید یک ستاد برگزاری انتخابات با موضوع افزایش مشارکت ایجاد کنیم و رؤسای ادارات برنامه های خود را برای تحقق مشارکت افراد در حوزه نفوذ و مدیریتشان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، یکصد و پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری امروز به ریاست حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری و با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و رؤسای ادارات و دستگاه های عضو شورا در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه اظهار کرد: ما نیازمند ایجاد کارگروه تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در شهرستان می باشیم و با بهره گیری از ظرفیت گروه های مردم نهاد یک برنامه و طرح منسجم و مردم پایه را جهت اجرای هماهنگ در سطح شهرستان پیگیری کنیم.

وی افزود: در این کارگروه میبایست در دو جبهه فعالیت ها پیگیری شود که جبهه نرم افزاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در موضوع حجاب با وضعیت موجود فعلی و نیز وضعیتی که بطور مثال در ۱۵ سال آینده رخ می دهد روبرو خواهیم بود که بسیار مهمتر می باشد. از این رو باید با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی مدارس از هم اکنون برای سالهای آینده اقداماتی را اجرایی کنیم. 

باب الحوائجی ادامه داد: شهرستان ری باتوجه به پیشینه مذهبی و تاریخچه غنی فرهنگی در راستای الگوسازی در موضوع عفاف و حجاب می بایست سردمدار باشد. در این موضوع ما نیازمند یک کار جدی و میدانی قوی می باشیم و با پشت میز نشینی و صرفا ارائه دستورالعمل و برگزاری جلسات و امثالهم به نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت‌.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات گفت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی اسلامیت و جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. مهمترین موضوع امروز مشارکت است و بر همه ما است که در این راستا از هیچ اقدام و عملی کوتاهی نکنیم.

وی افزود: نباید اینطور گمان کرد که اگر ما بصورت مداوم مردم عزیز کشورمان را به حضور و مشارکت پرشور دعوت می کنیم در چشم دشمنان و معاندین ضعف نشان داده ایم. خیر این یک افتخار برای همه ما است. اگر ما مردم را به حضور در انتخابات دعوت می کنیم یعنی مردم بیایید در تصمیم گیری ها شرکت کنیم، بیایید با انتخاب خود افراد اصلح و کارآمد و متخصص را روانه مجلس کنیم.

باب الحوائجی اضافه کرد: بایستی در هر اداره یک ستاد برگزاری انتخابات با محوریت موضوع افزایش مشارکت ایجاد کنیم. رؤسای ادارات نیز برنامه های خود برای تحقق مشارکت افراد در حوزه نفوذ و مدیریت خود را ارائه کنند و به سمت اجرایی شدن آنها حرکت کنیم. برنامه هایی با طراحی و زمانبندی مناسب و کارآمد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: یکی از اتفاقات بسیار میمون و مبارک که در روزهای گذشته در سطح شهرستان ری صورت پذیرفته افتتاح و شروع به کار دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ری می باشد. همه ما میبایست به موضوع انتشار و انتقال آثار و معارف دوران هشت سال دفاع مقدس بویژه انتقال به نسل جوان و نوجوان اهتمام ویژه ای داشته باشیم و با همکاری این مجموعه و استفاده از ظرفیت های قانونی شرایط را برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم کنیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]